Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over indoorgarden.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vraagje over indoorgarden.eu

Wie is die andere site dan ???
    Ik moet nog een uitrusting voor binnenkweek gaan bestellen en heb geen zin in dit soort gedoe.

Comment

Betaal toch gewoon ff 10€ naft/diesel/LPG/treinticket en ga langs de growshop langs...

Comment

Da kan ook, zien wat je koopt.
        Toch maar een dagje snipperen.
        grt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
          Betaal toch gewoon ff 10€ naft/diesel/LPG/treinticket en ga langs de growshop langs...
          10 euro? dan moet je wel heel dicht bij de grens wonen en niet iedereen beschikt over een wagen, en de trein?
          Je moet al goed gek zijn om met een hoop kweekgear de trein te nemen.

Comment

wlke niet kweker herkent nou een HPS?
            en mja idd maar ken je dan echt niemand om keertje mee mee te rijden?

en moest je dan toch geen vervoer hebbe of kunne regelen bestel dan gewoon bij een growshop waar iedereen goed over praat ipv eentje waarvan je twijfeld....
            Kost je mss 20 euro meer maar als je gelicht wordt ben je meer kwijt

Comment

Dat is net wat ik bedoel met men reply,bestel online bij een shop met goede reputatie,
              en wat de trein betreft,met een hps alleen kom je er niet,zie je jezelf al sleuren met een ganse set.
              En wat de wagen betreft,kom maar eens een controle tegen,ben je alles kwijt,is een maat van mij overkomen.

Comment

Dan heeft uwe maat zich serieus laten doen ze...
                Staat in belgische wetgeving nix over het verboden zijn van bepaalde lampen... je moet natuurlijk ni zegge da je paar kilootjes weed er vanonder wilt halen eh

al bij al blijft het niet leuk.. dat ofwel niet ofwel te laat leveren...

Comment

Hellow,

Net zoals velen heb ik dit topic te laat gelezen, en ook een bestelling geplaatst (en betaald :s) op kweekshop.eu...
                  Zijn er nog mensen die onlangs hier nog iets hebben besteld?
                  Ik heb net zoals anderen ook contact opgenomen via mail/telefoon/webformulier, en hier ook totaal geen reactie op gekregen.

Ik ben van plan om langs te gaan en mijn geld terug te vragen. Nu was mijn vraag of iemand weet wat het adres is en of deze zaak ondertussen nog open is?
                  Zo ja, enig idee van de openingsuren?

Alvast bedankt!

swietness

Comment

Melkweg 13
                    5571 sm
                    Bergeijk
                    Staat toch gewoon op de site

Comment

Bedankt
                      Staat idd op de site, maar mail/tel staan er ook op en zijn ook niet te vertrouwen, vandaar toch ff vragen voor de zekerheid

Enig idee of ik daar voor een gesloten deur ga staan, of dat die man toch nog iets doet in zijn zaak...

Comment

Gelukkig had ik deze topic gelezen en voor de zekerheid ergens anders besteld en prima geleverd.

Jammer voor degene die bij Indoorgarden bestellen.
                        suc6.

Comment

ja heb ik ondertussen ook gedaan, vrijdag besteld maandag binnen, zo zou het altijd moeten zijn maar helaas..

Comment

verleden week ook een bestelling gedaan met overschrijving nog niets ontvangen
                            nog geen mailtje heb het nr gebruikt van in dit topic is niet meer geldig
                            de 2 telefoon nummers op hun site bestaan ook al niet meer
                            emails sturen gaat ook niet want ze sturen toch niets weer

pat123

Comment

Ik heb uiteindelijk anderhalve maand na het plaatsen van mijn bestelling alles alsnog toegekregen.
                              Normaal ga je dus ook alles toekrijgen, alleen zeer klote als je het meteen nodig hebt...

swietness

Comment

Ik heb begin September ook besteld en betaald. Nu een maand later nog niets gehoord.
                                Heb al verschillende emails gestuurd en proberen bellen maar nooit geen antwoord.
                                Wil binnekort weer kweekje beginne dus weet nu niet of ik nog langer moet wachten op die bestelling van indoorgarden, of erges anders te bestellen.
                                Is wel 50 euro dat ik dan kwijt ben :s

Comment

Bezig...
                                X