Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over indoorgarden.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Vraagje over indoorgarden.eu

Ook ik heb enige tijd geleden een bestelling bij Indoorgarden gedaan. Via iDeal een betaling gedaan van circa 40 euro. Keurig een bevestiging van de bestelling gekregen, maar toen bleef het stil. De afgelopen weken heb ik diverse keren naar het mobiele nummer gebeld en een voicemailbericht achtergelaten. Uiteraard niets teruggehoord. Balen van de 40 euro, maar nu alles gewoon maar ergens anders bestellen want ik verwacht niet dat we ooit nog iets van het geld of de bestelde spullen terugzien. Ik heb goede ervaringen met www.eugrowshop.eu.

Comment

Comment

Voor de Belgen onderons Growshop ALIEN <-----KLIK
        God was never on your side..

Comment

Het valt wel mee het bedrag.Alles bij elkaar 80 euries maar kan er gewoon nie tegen zoiets.
          En waarom nie gewoon bij een shop in nederland omdat het meestal nie op vooraad is en besteld moet worden en dan terug komt en het is er weer nie enz.
          Ik dacht lekker makkelijk zo bestellen maar jah dat is schijnbaar het risico.

Comment

Misschien omdat in de buurt van growshops altijd kentekens genoteerd worden ?
            En inderdaad, ze hebben niet alles op voorraad.
            Je zult iig een auto moeten lenen als je zelf naar een growshop gaat.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ga met een taxi of te voet

Comment

neuroot

Comment

Misschien is het in Zeeland minder, maar in de randstad heb ik ze regelmatig zien staan toen ik daar nog kwam.
                  Ook een praatje mee gemaakt trouwens.

Comment

Dan parkeer je je auto toch een paar straten verder weg........

Comment

Last edited by ceBep; 25 October 2011, 18:19. Reden: quote verwijderd

Comment

Ik heb in maart een bestelling geplaatst van rond de 100 euro, na veel mails en bellen, en wachten heb ik (3 maanden later) mijn spullen wel aangekregen, met extra's erbij. Er was blijkbaar een inbraak gebeurd, vandaar de vertraging. In juli heeft een vriend van mij ook een bestelling gedaan (iets van een 20 euro), deze is echter nooit aangekomen. Zeker 10 mails verstuurd, geen antwoord, achja het waren uiteindelijk maar wat lege plantebakken

Comment

ik heb 10 oktober een bestelling gedaan van ruim 120 euro. omdat ik al 3 keer eerder had besteld en dat was best goed gegaan, dacht ik niet dat ik eerst moest gaan kijken op internet of de shop nog steeds betrouwbaar was.
                          dus ik heb met me stomme kop gewoon besteld. precies een dag later verdwijnt de site van internet af en nu ruim 2 weken later heb ik nog niks binnen, ook nog geen informatie over de verzend gegevens binnen gekregen.
                          nu dat de site plat ligt, ben ik bang dat ik kan fluiten naar me geld.
                          ik heb emails gestuurd en heel veel gebeld naar verschillende nummers, maar ik krijg niemand te pakken. is er nog iets wat ik kan doen? mischien me geld terug boeken op een een of andere manier.

grtz

Comment

Ik zou zeggen blijven bellen, mailen , faxen, SMS-en totdat je je spullen of je geld hebt. Als je niets meer laat horen ben je je geld kwijt. Vaak begint men weer een andere sjop onder een andere naam. Heb je niet een kennis of mede-grower die in de buurt woont van Valkenswaard? Die zou eens kunnen kijken of deze toko nog wel bestaat en\of het pand niet al leeg is gehaald.

Comment

Ik zou er gewoon niks bestellen
                              God was never on your side..

Comment

Gegevens opvragen via KvK, dan weet je waar je terecht kunt.

Comment

Bezig...
                                X