Beste JD'ers
ik heb 8dagen geleden een bestelling geplaatst bij indoorgarden.eu.
De betaling verliep via bankoverschrijving.
Nu vind ik het vreemd dat ik na 8 dagen nog steeds geen betalingsbevestiging heb gekregen, noch krijg ik respons op de mails die ik reeds gestuurd heb mbt mijn order.
Eveneens kan ik ze telefonisch niet bereiken.
Ik begin ergens te vrezen dat er iets fout is gegaan, dus bij deze is mijn vraag: zijn er mensen die mij enigzinds kunnen geruststellen, want ik lees overal dat ze toch zeer snel en klantvriendlijk werken, maar blijkbaar is dit in mijn geval niet zo.
Greetz
ik heb 8dagen geleden een bestelling geplaatst bij indoorgarden.eu.
De betaling verliep via bankoverschrijving.
Nu vind ik het vreemd dat ik na 8 dagen nog steeds geen betalingsbevestiging heb gekregen, noch krijg ik respons op de mails die ik reeds gestuurd heb mbt mijn order.
Eveneens kan ik ze telefonisch niet bereiken.
Ik begin ergens te vrezen dat er iets fout is gegaan, dus bij deze is mijn vraag: zijn er mensen die mij enigzinds kunnen geruststellen, want ik lees overal dat ze toch zeer snel en klantvriendlijk werken, maar blijkbaar is dit in mijn geval niet zo.
Greetz
Comment