Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb hetzelvde probleem, ik heb een bestelling geplaatst voor nieuwjaar en nog geen betalings bevesteging gekregen. Al een paar mailtjes verstuurd en vorige week een mailke terug gekregen met antwoord dat ze een inbraak hebben gehad en hij gisteren mijn bestelling ging nakijken. Ondertussen niets meer gehoord en al enkele keren gebeld maar geen antwoord gekregen. Ik begin me ook een beetje zorgen te maken.
mijn bestelnummer is 993 maar kan ze niet op zijn website volgen.
Ok, alles is toch in orde gekomen. Heb na mijn post een mailtje gehad dat ze een inbraak hebben gehad en daardoor vervroegd gingen verhuizen. Heb mn spullen vorige week ontvangen.
Een inbraak en verhuizing heeft de boel vertraagd, ondanks dat blijft een betrouwbare site volgens de meldingen! Mooi, nu maar hopen dat ze weer op schema liggen voor de volgende klanten
Ik heb nooit gebeld nee. Ik wel een 10-tal beleefde mailtjes gestuurd, waarvan er 2 beantwoord werden met telkens de belofte dat het pakje de volgende dag op de bus zou gaan. Deze laatste was van 7 januari en de eerste van 21 december net voor ze in verlof gingen. Ik heb al gesmeekt en gebeden en ben het een beetje beu. Deze week weeral 3 mails gestuurd en geen antwoord..
No problem
Als ik iets bestel wil ik ook niet wachten... misschien krijg ik een mail terug met een plausibele uitleg of iets in die geest.
Wordt vervolgd...... als ze reageren!
Eigenlijk was dit nog niet het begin van het verhaal:
Op 28 november bestelde ik een verwarmingskabel van 7m. Een dikke week later zat deze in de bus, so far so good. Na het onderwerpen aan een kleine test merkte ik dat er slechts 5 van de 7 meter verwarmd was, terwijl dit nergens vermeld was. Daarom nam ik aan dat de kabel stuk was en contacteerde Indoorgarden. Ze antwoordden dat dit geen fabricagefout was en gaven toe dat het wat misleidend was van de fabricant om dit aan te bieden als een 7meter verwarmde kabel. Daarom boden ze mij een 12m kabel aan die 7m verwarmd is. Ik hoefde enkel de eerste kabel terug op te sturen en moest niks opleggen voor de grotere kabel. Een mooie geste vind ik nog altijd. Dus op 8 december de kabel terugverstuurd en tot nu toe 2 niet nagekomen beloftes ontvangen.
Komt er dus op neer dat ik sinds 28 november zit te wachten op een verwarmingskabel en mijn baby' s al 6 weken koude tenen hebben met groeiachterstand en slechte voedingsopname tot gevolg. Ik hoop hem deze week te ontvangen want het gaat weer kouder worden.
We weten allemaal hoe het is als je iets belangrijks in de bus verwacht en elke dag met spanning kijkt of het gearriveerd is. Dit doe ik dus al 4 weken, leuk hoor!
Comment