Stel je koopt een zaadje van een tientje per stuk. Je denkt nog:"Goh, dit zaadje is wel erg klein voor een wietzaadje."
Maar ja, zaadje ve tientje, dat zal toch wel goed zijn...
Na, tien dagen kiemen laat het zaadje nog geen kiertje zien.
Een ander zaadje, dat tegelijkertijd in de week was gelegd, staat dan al als zaailing in een potje..
Mag je dan een klacht indienen, of moet je eigenlijk gewoon je mond houden en denken:"Dit is een natuurproduct, kan gebeuren."?
En op hun advies ingaan om in het vervolg 3 zaden te bestellen als je eigenlijk maar 1 plant wil hebben. Zodat je je kans op mislukking met factor 3 verkleind wordt?
Mag je voor een tientje per zaadje niet meer service verwachten dan? Ik dacht dat de prijs ook was afgestemd op het percentage blindgangers, dat vergoed moet worden.
Tot nu toe heeft m'n klacht een gratis zaadje van het huismerk opgeleverd, waarde 3 eu minder dan mijn keuze, maar belangrijker is dat ik mijn favoriete smaakje nu niet had.
Maar van deze (blijkbaar geen natuurproduct) kon hij wel garanderen dat het een goede was....
Daarbij mag ik in de toekomst niet nog eens met deze klacht aankomen, dan is het allemaal voor eigen risico. Ik ben dus gematst blijkbaar..
Grtz, El Jappe
PS. Ik noem bewust geen namen, omdat ik eerst wil weten wat ik mag verwachten voor mijn geld.
Maar ja, zaadje ve tientje, dat zal toch wel goed zijn...
Na, tien dagen kiemen laat het zaadje nog geen kiertje zien.
Een ander zaadje, dat tegelijkertijd in de week was gelegd, staat dan al als zaailing in een potje..
Mag je dan een klacht indienen, of moet je eigenlijk gewoon je mond houden en denken:"Dit is een natuurproduct, kan gebeuren."?
En op hun advies ingaan om in het vervolg 3 zaden te bestellen als je eigenlijk maar 1 plant wil hebben. Zodat je je kans op mislukking met factor 3 verkleind wordt?
Mag je voor een tientje per zaadje niet meer service verwachten dan? Ik dacht dat de prijs ook was afgestemd op het percentage blindgangers, dat vergoed moet worden.
Tot nu toe heeft m'n klacht een gratis zaadje van het huismerk opgeleverd, waarde 3 eu minder dan mijn keuze, maar belangrijker is dat ik mijn favoriete smaakje nu niet had.
Maar van deze (blijkbaar geen natuurproduct) kon hij wel garanderen dat het een goede was....
Daarbij mag ik in de toekomst niet nog eens met deze klacht aankomen, dan is het allemaal voor eigen risico. Ik ben dus gematst blijkbaar..
Grtz, El Jappe
PS. Ik noem bewust geen namen, omdat ik eerst wil weten wat ik mag verwachten voor mijn geld.
Comment