Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zijn dit ze niet? https://www.crimesite.nl/om-bedrijf-...-was-growshop/ zo ja dan is het ver klaar en inderdaad er is soms niet aan spullen te geraken, dan zijn er weer geen tenten, dan geen 600 watt voorstarters en nu komen veel producten pas weer in het nieuwe jaar omdat voor dit jaar alles is uitgeleverd.
Dit is ook 1 van de redenen waarom ik de stekker van onze onlineshop er even uit heb getrokken, continu klanten teleurstellen is niet mijn ding.
De grote jongens (die een aanhanger aarde en 200 potten staan in te laden bij de growshop) pakken ze daar niet mee. Doe doen niks digitaal, die gaan naar een fysieke winkel met een pak cash geld.
Ik denk dat men enkel hobbytelers gaat aantreffen die kleinere bestellingen geplaatst hebben. Als ze daar op gaan jagen dan zou dat meer geld kosten dan dat het oplevert.
Als je op Google OTG intikt krijg je zo'n Q&A. Iemand daar vraagt waar zijn bestelling blijft en OTG zelf reageert met dat ze een week gesloten zijn geweest, maar inmiddels de bestellingen weer op volgorde afwerken. Dus ze zijn wel weer in business.
Maar lekker dan, die in beslag genomen administratie. Mijn tent komt daar vandaan.
N.a.v. dit bericht meteen naar vriend van mij gegaan en gevraagd of die z'n bestelling had geplaatst en betaald.
Dat zou die na het eten doen, pfieuww gelukkig niet z'n geld kwijt, zie wel dat OTG website er nog is, en dat je nog kan bestellen??
Ik heb hier ook besteld nadat er overall op de site staat op werkdagen voor 13:00 besteld is dezelfde dag verzonden.
andere gedeelte van de site staat dat het dan in de meeste gevallen de volgende dag word geleverd.
ik had een kleine bestellingen van dingen met een niet hoge verkoop of inkoopprijs.
zelfs op deze producten moet ik al enig tijd wachten zonder antwoord.
klantenservice slecht tot zelfs niet te bereiken.
Toevallig hetzelfde ookal meegemaakt met flowerspot.
denk dan ook dat deze soort webshop het dropship bedrijfsmodel hanteren.
het dus inkopen wanneerwaeneer bestelling binnenkomt, waardoor het min. 3 dagen duurt voordat je het hebt,
in veel van de gevallen zelfs langer.
beetje jammer want met de juiste communicatie zouden veel mensen het accepteren.
Mochten er veel mensen last van hebben stuur dan mail met je verhaal naar ACM met screenshots over niet eerlijke communicatie omtrent levertijden etc.
ik ben ook ooit bij me beboet door ACM met een webshop.
Die boetes zijn geen kattenpis.
Ik ga vandaag een stukje rijden om me producten in een winkel op te halen.
ik heb nu juist hetzelfde voor. heb een volledige tent besteld met alles erop en eraan om te starten... vorige zaterdag besteld. gisteren email gekregen waar in staat dat ze vertrageing hebben opgelopen. als ik ga kijken op de site bij mijn bestellingen, zie ik "niet verzonden wegens drukte"
hoe is het met jullie afgelopen nu?
raden jullie me aan netjes te wachten?
alvast bedankt
Ik heb bijna 2 weken moeten wachten voor mijn tent bij een andere online shop. Nu zit je met de kerst en daarvoor was het ook altijd druk.
Die kwam in 2 pakketten en apart afgeleverd door 2 busjes van DP nog wat.. deze verzendservice heeft een hele slechte naam bij de klant en ook bij de online shop's.
Ik moest daarna nog wat hebben en heb dat via bol gedaan die dezelfde online shop verzorgde. Binnen 3 dagen had ik mijn pakket
Ik een email gestuurd hoe dat kon en dat zou te maken hebben met de verzendmethode en nog wat bullsh;t.
In jouw geval moet je gewoon geduld hebben, want je hebt al betaald. Maar een beetje druk erop zetten kan geen kwaad.
Dropshipping he , veel klanten , per 10-100 bestellingen laten leveren veel goedkoper. Is maar dat hoor. Het duurt soms 3 weken , maar wat emailen en naverkoop is ook niet slecht , de prijs word gedrukt hierdoor, tjah het 1 doet het ander soms dood ook he. Veel klachten maar ze doen hun best om ze toch op te lossen. Succes .
Comment