Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
MicroFluo te Leuze (Namen) is gesloten! Voor zover mijn Frans klopt zou het voor altijd zijn.
Staat nergens vermeld op hun website, en toen ik ze deze ochtend belde was het constant bezet-toon.
Heb dus anderhalf uur voor niets gereden, dankzij slechte communicatie.
Wat een pech Modest.
In Namen heb je ook Terra terra, vorig week nog langs geweest.
Terra Terra ga ik meestal in Brussel, da's dichter bij. Maar naar Leuze rijden is langer, maar comfortabeler dan naar Brussel.
Toeterende bumperklevers vs. 90 km/h, niemand op de baan en wat door de velden rijden.
Hallo ik ben bij ghtc.be in bree geweest hebben veel op voorraad en als ze iets niet hebben is het er binnen de 2 werkdagen super gasten ze zouden in september open gaan nu is het nog even op afspraak
Belgische growshops die uit de grond poppen om zoveel mogelijk winst te maken bij de newbies,kan je goed merken aan al hun berichtjes die ze als een dief in de nacht plaatsen in andermans topics om hunzelf aan te prijzen fy man,koop liever bij iemand die ook passie heeft voor groen,kom je nog veel goedkoper uit ook,stelletje uitzuigers
Niet veralgemenen he, er zijn er die al lang meegaan en nu komen er bij omwille van heel die heksenjacht op growshops in nl.
Er zijn er die het uit een passie voor hun hobby beginnen, er zijn er die het voor het geld doen, er zijn er dure er zijn er goedkope, net zoals in nl.
Het is handel, vraag en aanbod, je bent er vrij in zowel als verkoper of koper, en de meeste van die shops die komen hier niet eens spammen of zichzelf aanprijzen, die hebben dat ni nodig.
Comment