Hoi beste forumleden,
Op 11 april heb ik 4 zakken aarde light mix bij headshop holland besteld en betaald. Op 15 april had ik nog steeds geen track and trace code ontvangen en heb via hun website een formulier proberen in te vullen maar kon het maar niet verstuurd krijgen. Vervolgens maar een email via mijn mailbox verstuurd maar ik kreeg de mail terug met de melding dat hun box vol zat...dan maar bellen en daar werd me verteld dat de verzendkosten veel duurder uitkwamen en dat ik 40€ moest bij betalen. Dat heb ik dus maar gedaan en hem een berichtje per mobiel verstuurd.
Ondertussen maar wachten en wachten en nog wachten...tot ik het zat was en hun weer probeerde te bellen maar helaas mijn nr was geblokkeerd. Dus ik weer een email gestuurd met de vraag of ik de track and trace code kon krijgen maar helaas.
Ondertussen nog maar een keer gemaild met de vraag waar blijft mijn bestelling en de reden waarom ik zolang moest wachten was volgens hun omdat het een speciale verzending was.
Op 26 april stond de pakketbezorger bij de deur met 2 zakken, dank je wel maar waar zijn de andere 2?....die waren er dus niet en toen ik de verpakking eraf haalde ik zag ik dat ik deze zakken aarde nniet besteld heb en de mijne waren 5 € duurder dus ik weer een email naar ze gestuurd. Toen kreeg ik het antwoord dat ze die RHP lightmix niet verkopen en dat deze zakken veel duurder waren (Terra Professional) en dat ik alles maar moest terug sturen en nooit meer bij hun wil kopen.
Terug sturen ok maar dan moet ik 27€ verzendkosten betalen en ik heb nu voor 2 zakken maar liefst 106€ betaald dus het zou zo eerlijk zijn als jullie me 66€ teruggeven. Die van headshop holland laten niks meer van zich horen en hebben ze in feite 66€ van me gestolen.
En toen de aarde thuis werd bezorgd heb ik de code ff gecheckt op postnl en daar zag ik dat ze pas de 24ste die zakken naar me hebben verstuurd.
Ik vraag me nu af of Ik hier werk kan van maken, wat denken jullie?
Op 11 april heb ik 4 zakken aarde light mix bij headshop holland besteld en betaald. Op 15 april had ik nog steeds geen track and trace code ontvangen en heb via hun website een formulier proberen in te vullen maar kon het maar niet verstuurd krijgen. Vervolgens maar een email via mijn mailbox verstuurd maar ik kreeg de mail terug met de melding dat hun box vol zat...dan maar bellen en daar werd me verteld dat de verzendkosten veel duurder uitkwamen en dat ik 40€ moest bij betalen. Dat heb ik dus maar gedaan en hem een berichtje per mobiel verstuurd.
Ondertussen maar wachten en wachten en nog wachten...tot ik het zat was en hun weer probeerde te bellen maar helaas mijn nr was geblokkeerd. Dus ik weer een email gestuurd met de vraag of ik de track and trace code kon krijgen maar helaas.
Ondertussen nog maar een keer gemaild met de vraag waar blijft mijn bestelling en de reden waarom ik zolang moest wachten was volgens hun omdat het een speciale verzending was.
Op 26 april stond de pakketbezorger bij de deur met 2 zakken, dank je wel maar waar zijn de andere 2?....die waren er dus niet en toen ik de verpakking eraf haalde ik zag ik dat ik deze zakken aarde nniet besteld heb en de mijne waren 5 € duurder dus ik weer een email naar ze gestuurd. Toen kreeg ik het antwoord dat ze die RHP lightmix niet verkopen en dat deze zakken veel duurder waren (Terra Professional) en dat ik alles maar moest terug sturen en nooit meer bij hun wil kopen.
Terug sturen ok maar dan moet ik 27€ verzendkosten betalen en ik heb nu voor 2 zakken maar liefst 106€ betaald dus het zou zo eerlijk zijn als jullie me 66€ teruggeven. Die van headshop holland laten niks meer van zich horen en hebben ze in feite 66€ van me gestolen.
En toen de aarde thuis werd bezorgd heb ik de code ff gecheckt op postnl en daar zag ik dat ze pas de 24ste die zakken naar me hebben verstuurd.
Ik vraag me nu af of Ik hier werk kan van maken, wat denken jullie?
Comment