hallo, ik ben nieuw hier... weet nog niet zo juist hoe de topics enzo in hun werk gaan.
ik heb een leuke outdoor opbrengst gehad laatste zomer, ondanks het verschrikkelijke weer, (regen wind...)
dit heeft me doen inzien hoe goed zelfkweek eigenlijk is.
na lang nadenken heb ik besloten om toch maar eens een indoor setje te beginnen.
deze heb ik vorige week besteld:
100X100X200CM SJ Hydro Shoot 400W complete kweektent (onlinetopgarden.com)
is dit een goede start setup?
en achteraf heb ik hier op het forum gelezen dat onlinetopgarden niet goed is... is dat correct?
ik heb vorige week besteld en nog steeds niets ontvangen, buiten gisteren een email waarin staat dat
"niet verzonden wegens drukte"
misschien zou ik het hele zaakje annuleren om dan mss naar een echte shop te rijden en daar alles in persoon en in cash te betalen. (ik heb online met paypal betaald)
any advice is welcome.
i have so many questions
peace
ik heb een leuke outdoor opbrengst gehad laatste zomer, ondanks het verschrikkelijke weer, (regen wind...)
dit heeft me doen inzien hoe goed zelfkweek eigenlijk is.
na lang nadenken heb ik besloten om toch maar eens een indoor setje te beginnen.
deze heb ik vorige week besteld:
100X100X200CM SJ Hydro Shoot 400W complete kweektent (onlinetopgarden.com)
is dit een goede start setup?
en achteraf heb ik hier op het forum gelezen dat onlinetopgarden niet goed is... is dat correct?
ik heb vorige week besteld en nog steeds niets ontvangen, buiten gisteren een email waarin staat dat
"niet verzonden wegens drukte"
misschien zou ik het hele zaakje annuleren om dan mss naar een echte shop te rijden en daar alles in persoon en in cash te betalen. (ik heb online met paypal betaald)
any advice is welcome.
i have so many questions
peace
Comment