Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

consument
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Re: Seedshops

de rest van de ontevreden klanten doen niet eens de moeite er over te klagen op 'n forum maar hoor je in gesprekken met anderen.

verder probeer je alleen de waarheid te verdoezelen met 'n heel bullshit verhaal
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dit topic is toch voor forumleden om hun bevindingen over een breeder/seedshop te delen.
        En niet om je zelf aan te prijzen.
        Daarvoor moet bij het JDteam zijn en dan een bannertje aanschaffen en dan een wedstrijd uitschrijven met PRIJZEN!
        Als je denkt topmatriaal te hebben.
        Maar zie het hier even anders gaan.
        En een breeder testen lees mijn huidige verslag maar eens dat is een breeder testen.
        3 soorten pakken en goed martelen ze.
        Moet je die afgetuigde sletjes nu eens zien.
        En geen herma te bekennen.
        Ontkiemings percentage 100% 1 soort binnen 48 uur boven de grond de andere alle binnen 4 dagen.
        Als dat met zijn fem zaden ook zo kan heeft die goede en ja ook zo uniform in de plant opbouw of te wel allen gelijk aan elkaar per soort uiteraard want dat zijn ze ook nog 1 gelijke familie is ook wat waard.
        En nee ik werk niet voor die breeder ben een echte hobbyist die zijn bevindingen deel en deze waar ik nu mee bezig ben doet tot nu toe wat ze over hun planten schrijven.
        Als nu ook de bloeitijd en het eindgewicht in de buurt komt.
        Dan is er denk ik wel een hoop werk aan de winkel.
        Dus ik zou zeggen doe je best.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
          de rest van de ontevreden klanten doen niet eens de moeite er over te klagen op 'n forum maar hoor je in gesprekken met anderen.

verder probeer je alleen de waarheid te verdoezelen met 'n heel bullshit verhaal

Hahaha typisch Angel weer! Goeie comeback!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Stuurt niet rijpe zaadjes.. Of stuurt zaadjes maar komen ze niet boven.. Wel goed opgelost.. Sure.. Alleen nu al weer 4 zaadjes mogen weg gooien omdat ze niet boven komen..

En wil je slechte verhalen.. Succes met zoeken op wietforum..

En kvind beetje raar dat je zegt dat je nooit problemen hebt gehad.. Als je de eigenaar bent.. Tuurlijk je zelf prijzen over je zaadbank sure. Waarom niet, maar vind die manier wel beetje raar..
            sigpic

Comment

In den beginne;

GS benaderde Jan en Alleman om zaden van te kopen. Uiteraard om ze weder te verkopen.
              Zo ook mij.
              Ik denk dat ik te duur was, want ik heb niets meer gehoord.

Laat het idee achter dat hij alleen met de goedkope aanbieders in zee ging.
              Het moge duidelijk zijn dat dit niet een waarborg is voor kwaliteit.
              Misschien wel een mooi adres voor rest partijen.

Verder heeft hij her en der ruzie lopen maken, waarschijnlijk om er zelf positiver uit te komen.

Verder gaat mijn kennis over deze zaak niet.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Goedkoop is duurkoop blijkt maar weer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                  In den beginne;

GS benaderde Jan en Alleman om zaden van te kopen. Uiteraard om ze weder te verkopen.
                  Zo ook mij.
                  Ik denk dat ik te duur was, want ik heb niets meer gehoord.
                  die ervaring hebben ik en meerdere forumleden hier op JD ook!
                  K1 is ook benaderd maar GC wilde zijn amnesia zaden voor 'n appel en 'n ei opkopen.
                  K1 heeft hem flink uitgelachen en gezegd: zoek maar 'n andere .....

Laat het idee achter dat hij alleen met de goedkope aanbieders in zee ging.
                  Ook dit geeft hij duidelijk aan in 'n bericht op 'n ander forum!
                  Het moge duidelijk zijn dat dit niet een waarborg is voor kwaliteit.
                  Maar wel de goedkoopste!!!
                  Misschien wel een mooi adres voor rest partijen.

Verder heeft hij her en der ruzie lopen maken, waarschijnlijk om er zelf positiver uit te komen.
                  Onder andere op growshopmarkt andere adverteerders die niet in zijn straatje passen afzeiken dat ze teveel ads plaatsen!
                  Laat 'vrienden' of vanuit 'n ander account van zichzelf (negatief) reageren op ads van anderen!

Verder gaat mijn kennis over deze zaak niet.
                  triest
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Zulke bijgoochems hebben nog niet door dat eerlijk het langst duurt.
                    Na gedane zaken moeten alle partijen tevreden zijn.
                    Dat heeft mijn opa me al geleerd. Zo'n honderd jaar geleden

Ze zijn altijd op snel geld uit, maar net als lokus overleven ze de winter niet.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Ik denk altijd maar zo: resultaat spreekt voor zich.Dat geldt met chinese hardware, alle freeware, en zelfs zaden. Handelaren onderling zijn altijd bezig met concurrentie, elkaar zwart maken en zichzelf aanprijzen. Op een enkeling na. Ik denk daarom ook dat dit gedeelte eigenlijk ontoegankelijk gemaakt zou moeten worden voor handelaren; de kans dat oneerlijke en partijdige info geplaatst wordt is 100%.

Comment

Beter iets meer betalen voor je zaad, en gaan voor de zekerheid van kiemkracht en kwaliteit is mijn mening...

Greetz
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

iemand ervaringen met --->http://amsterdammarijuanaseeds.com. ??
                          Ze hebben een soortje waarnaar ik opzoek ben al een tijdje. 10 reg zaadjes 25 euro(op zich een nette prijs)
                          Nou krijg je bij iedere bestelling 20 gratis wietzaden iemand ervaring hiermee??
                          Kan me op deze manier weinig goeds voorstellen bij de zaadhandelaar of dat gratis zaad moet niet kiemen ofsow.

Comment

Cannabis seedbanks and seedshops for marijuana seeds worldwide - evaluated by the SeedFinder and our users. SeedCops List will help you to order your cannabis seeds safe and secure!

even bijna helemaal naar onder scrollen en je ziet de resultaten

Amsterdammarijuanaseeds is listed as "fake" at the SeedFinder. This means you will get overpriced or re-packed gear (if you are lucky), industrial hemp seeds - or nothing! Be careful if you plan to order in one of this shops.

They sell overpriced seeds from Nirvana without telling the breeder. (if youre lucky, maybe they only use Nirvanas strain descriptions into the shop) There are also a lots of affiliate-sites around the www who links to this shop! Result: Don't use this Site!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

haha duidelijk enj thnx voor de tip van seedfinder dat stukje had ik nog niet gevonden op de site.
                              Ff verder zoeken dus

Comment

Is Amsterdammarijuanaseeds a safe and serious shop to buy cannabis seeds? Seedfinder's Amsterdammarijuanaseeds Seedbank Review will help you with your order at http://www.amsterdammarijuanaseeds.com, here you can find our rating and lots of user-reviews about Amsterdammarijuanaseeds!

rechts boven seedfinder info
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Bezig...
                                X