Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pfoe, de laatste is alweer effe geleden, dus opnieuw iemand ervaring met hy-seeds.nl?
zie de kweekverslagen van THC dude
@freeseeds
ziet er allemaal wat simpel en goedkoop uit maar proberen kan altijd!
soorten die momenteel veel bulk verkocht worden voor 50 cent per stuk waarschijnlijk.
wil niet zeggen dat ze slecht zijn!
maar niet mijn keus.
Algemene voorwaarden Algemene Voorwaarden van Freeseedsonline.com, gevestigd te Groningen
Versie geldig vanaf 07-02-2011
4. Zichttermijn / herroepingsrecht
4.3 Het herroepingsrecht geldt niet voor: rare algemene voorwaarden gekopieerd van 1 of andere webshop met elektronica!!
ik heb net besteld bij freeseeds. (5x white widow) en zal daarmee me eerste kweekje doen.
nu nog afwachten of het wel binnen zal komen. heb zo'n 14 euries betaald voor de 5 en het is GRATIS verzending zonder track and trace.
nu nog hopen dat het goede zijn.( een meevaller dus, verwacht geen topkwaliteit)
Vorige week donderdag besteld bij original sensible seeds, gisteren(donderdag) in huis.
Alles netjes verpakt, zodat zeker niks kapot gaat.
Enkele freebies bij, meer als aangegeven op de site zelfs. Evenveel freebies bij als bestelde zaden.
Dus we kunnen er wel tegen en hele tijd
Bij Freeseedsonline besteld, ondanks de goedkope prijzen 100% kiemingspercentage en het 4e zaadje gratis en binnen 2 dagen op de deurmat. Ik ben nu ook bezig met een kweekverslag erover!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Bij Freeseedsonline besteld, ondanks de goedkope prijzen 100% kiemingspercentage en het 4e zaadje gratis en binnen 2 dagen op de deurmat. Ik ben nu ook bezig met een kweekverslag erover!
ik heb vorige week dinsdag 10zaden Master Kush bestelt, bij de bestelling kreeg ik normaal 10gratis zaadjes van verschillende soorten bij..
vandaag zat het dan eindelijk in de bus, deed ik het open en zaten er alleen mijn 10 MK in ... Wel een tegenvaller..
Als ik dit meld bij hun, zou ik dan toch mijn 10extra krijgen ??
Ze maken er reclame mee dus je hebt alle recht om een mail te sturen
En het lijkt mij dat ze ze dan idd nasturen....
Ook 2x daar besteld zonder problemen.
Comment