Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seedshops
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Seedshops
Weedseedshop is listed as "red" at the SeedFinder. This means we absolutely not recommend to order in this shop! Lots of problems here - or they simply try to fool you.
One good misleading bargain offer (wss-skunk) the rest are overpriced and unlabelled Nirvana-Seeds. Sensi Seeds is the owner of this shop since 2009, so you will get your seed - but you can buy the same much cheaper everywhere else! Result: Don't use this Site!
bron
Comment
-
Ik was al klaar toen ik zag dat je een verzekering kon kopen voor 5 euro extra.
m.a.w. Bij geen verzekering houden ze 18 vd 20 zendingen achter misschien ?
en dan heb je geen poot om op te staan...
ik vraag me af... Vind het wiel niet opnieuw uit.. Er zijn zoveel goede sites vermeld op dit forum.
Maakt 10 euro extra voor goed zaad nou echt uit op die oogst die je gaat krijgen...
Comment
-
Mijn bestelling bij wietzaadjes.nl ging alles behalve soepel, maar naast een standaard extra zaadje kreeg ik er nog 1 extra als excuses. Dat is wel weer netjes! De bestellingen via royal queen seeds daarin tegen liepen perfect! Iedere keer binnen 2 a 3 dagen in huis! Niet de brievenbus maar een mooi pakketje aan de deur. En natuurlijk de standaard 'kado's' zoals overal.Grow bitch! Grow!
Comment
-
iedereen betaald de hoofdprijs voor 1 gram wiet in de shop
als 1 zaadje dan 5 euro kost staan ze te stuiteren dat de zaadjes zo duur zijn.
maar ze vergeten steeds dat dat ene zaadje voor vele grammetjes gratis wiet kan zorgen die hun 'n hoop geld gaat besparen ( als het tenminste geen broodkwekers zijn )
Comment
-
Met betrouwbare verkopers is niets mis.
Waar zeg ik dat.
Wil alleen maar zeggen doe je huiswerk.
Deze hebben het schijnbaar druk heb er ook wat willen bestellen ga mij te moeilijk toen pick en mix genomen en lekkere Banana in mijn tentje kost wat meer maar is mijn eigen rookie.Verdien ik wel weer terug door zelf mijn grond op te mengen die extra kosten voor de zaden.
je moet het er voor over hebben.
Comment
Comment