Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seedshops

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Seedshops

ik zou zeggen kijk hier eens

ziet er niet heel goed uit..
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

thx shiva!! had ik nog niet gevonden
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Weedseedshop is listed as "red" at the SeedFinder. This means we absolutely not recommend to order in this shop! Lots of problems here - or they simply try to fool you.

One good misleading bargain offer (wss-skunk) the rest are overpriced and unlabelled Nirvana-Seeds. Sensi Seeds is the owner of this shop since 2009, so you will get your seed - but you can buy the same much cheaper everywhere else! Result: Don't use this Site!

bron
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik was al klaar toen ik zag dat je een verzekering kon kopen voor 5 euro extra.
          m.a.w. Bij geen verzekering houden ze 18 vd 20 zendingen achter misschien ?
          en dan heb je geen poot om op te staan...
          ik vraag me af... Vind het wiel niet opnieuw uit.. Er zijn zoveel goede sites vermeld op dit forum.
          Maakt 10 euro extra voor goed zaad nou echt uit op die oogst die je gaat krijgen...
          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
          (running)

Comment

= beter dan

Comment

Mijn bestelling bij wietzaadjes.nl ging alles behalve soepel, maar naast een standaard extra zaadje kreeg ik er nog 1 extra als excuses. Dat is wel weer netjes! De bestellingen via royal queen seeds daarin tegen liepen perfect! Iedere keer binnen 2 a 3 dagen in huis! Niet de brievenbus maar een mooi pakketje aan de deur. En natuurlijk de standaard 'kado's' zoals overal.
              Grow bitch! Grow!

Comment

ah jij ook al Giel? Bij wietzaadjes.nl doen ze vrij lastig over vergoeding van zaadjes die niet uitkomen.
                Heel erg commercieel onderneminkje is dat. Voortaan koop ik liever bij de breeders zelf.

Comment

aarghhhhhhhhhhhLeer het dan is.
                  En wietzaadjes.nl is ook eugrowshop.eu plus nog een webshop met vaporizers.

Comment

420 shop is zo gemakkelijk maar iedereen besteld bij die rare handelaartjes!!!
                    wat is er mis met betrouwbare verkopers?????????????????
                    of is het voor die 1 euro die je goedkoper bent op 'n andere plaats?
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Goed zaad is zoveel beter maar het duurt ff voordat je je ogen opent
                      Hier is idd het prijsverschil de grote boosdoener denk ik waarom 10 euro voor een zaadje betalen als dezelfde strain ergens anders 3 euro kost. Hier komt een stukje achtergrond kennis om de hoek denk ik.

Comment

iedereen betaald de hoofdprijs voor 1 gram wiet in de shop
                        als 1 zaadje dan 5 euro kost staan ze te stuiteren dat de zaadjes zo duur zijn.
                        maar ze vergeten steeds dat dat ene zaadje voor vele grammetjes gratis wiet kan zorgen die hun 'n hoop geld gaat besparen ( als het tenminste geen broodkwekers zijn )
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          maar ze vergeten steeds dat dat ene zaadje voor vele grammetjes gratis wiet kan zorgen die hun 'n hoop geld gaat besparen ( als het tenminste geen broodkwekers zijn )

dat zeg je goed

Comment

Met betrouwbare verkopers is niets mis.
                            Waar zeg ik dat.
                            Wil alleen maar zeggen doe je huiswerk.
                            Deze hebben het schijnbaar druk heb er ook wat willen bestellen ga mij te moeilijk toen pick en mix genomen en lekkere Banana in mijn tentje kost wat meer maar is mijn eigen rookie.Verdien ik wel weer terug door zelf mijn grond op te mengen die extra kosten voor de zaden.
                            je moet het er voor over hebben.

Comment

ik had het niet tegen jouw persoonlijk MWay
                              ik doelde meer op de "wijsneuzen"!
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oke ik ook namelijk ze zitten met een laptop of pc voor hun neus en willen niet even wat tijd in effe zoeken naar goede zaden wel 12 weken voor de kat z`n kut zitten wachten of de gratis zaden wel wat zijn.

Comment

Bezig...
                                X