Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Contest Growstar
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Contest Growstar
Hey Lange,
Niet alle neuzen de zelfde kant op proberen te krijgen.
De waarde van de groep wordt bepaald door de differentiatie van de groep
Juist leuk om te zien hoe dit uitpakt bij verschillende aanpak. We horen wel wat ze graag in het topic willen zien, de rest is voor ons.
Greetz, HJMLast edited by HJM; 1 June 2011, 08:10.
Comment
-
Proficiat aan alle mensen die geselecteerd zijn (al ken er er maar 2 van :/)! Dat er veel moge geoogst worden en dat de toprot nooit moge voorkomen! Ik ga alvast verder met Canna, eens zien of qua opbrengst/smaak er alsnog een wedstrijdje inzit
Stiff: maak je geen zorgen, de zomerkweek komt er toch bij mij hoor, verslag zal volgen. Tent gisteren opgesteld en draait nu proef. Van mij mag je zeker een verslag verwachten al zal dat dus niet met Growstar zijn . Eens zien of ik beter kan doen dan de mensen met Growstar ^_^.
Hoop gewoon dat de mensen die zijn uitgeloot zich dan ook voor 100% inzetten en het niet voor de gratis voeding doen. Aan iedereen veel succes!!!!!
Greetzzz
Comment
-
Ik hoop inderdaad ook wel op mooie verslagen met om de paar dagen een update, het mooiste zou een voedingsvergelijking tussen 2 merken zijn, of een aantal planten zonder en een aantal planten met voeding, maar ik gebruik helaas maar 2 planten dus kan ik dat niet doen zonder dat de verschillende resultaten al aan een iets veranderde luchtstroom kan liggen.
Mijn kweekjes zijn sowieso belangrijk voor me, dat ik nu een gratis voedingsset heb is alleen maar een plus .
Comment
-
HEy HJM alvast bedankt en idd zoiets in tekst zien lijkt het vaak veel ingewikkelder dan het al is...
Heb ook schrik om men buitenplanten te mollen of men oogst te drastisch te verminderen :s
En mss idee voor volgende contestprijs: Thuisconsultatie van HJM :p
En aan luchtstroom valt er niveel te veranderen met de planten onderling eh...
maar denk ik zo'n tent dat de lucht wel overal beetje zelfde is...
En geloof me, ik zou voltijds bij men planten zitten moest het uitmaken, heb trouwens net foto's genomen ga ik straks als kleintje slaapt bij men verslagen zetten... (niet op binnenruimte letten die wordt maandag helemaal opgekuist hoor )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Postmij viel het ook meteen op dat Jona er niet bij was... Maar ik dacht wel dat het een "onschuldige" hand was, die de 10 gelukkigen getrokken heeft...
Maar Jona met gold... of zonder... was het verschil... niets!
greetz
lange
Wat mij betreft ben ik nog aan het twijfelen of ik nu uit stekken ga beginnen of weer een kweekje met Sweet Seeds ga doen (zou deze keer niet voor Blackjack opteren mits toch wel een zwak voor toprot ).
Greetzzz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jona View PostIk ga ervan uit dat alles mooi 'willekeurig' verlopen is. Zeker als ik zie hoeveel 'nieuwelingen' er getrokken zijn, ik hoop echt dat elk van die 10 er iets van gaat maken want het is toch een mooie sponsoring.
Wat mij betreft ben ik nog aan het twijfelen of ik nu uit stekken ga beginnen of weer een kweekje met Sweet Seeds ga doen (zou deze keer niet voor Blackjack opteren mits toch wel een zwak voor toprot ).
Greetzzz
Het is dan ook een contest
Maar hoe dan ook wordt het zeker mooi, ook voor de niet uitgekozen of andere leden
grtz bubbasigpic
Comment
-
Goedmiddag deelnemers en geinteresseerden, ik heb vanmiddag de eerste 2 testpakketten afgegeven bij growshop Alien voor diegene die hadden aangegeven dat ze ze daar wouden ophalen, de overige testpakketten worden maandag opgestuurd. Veel succes allemaal, ik heb de webmaster gevraagd om een topic te openen voor jullie dus be patient, in het weekend of uiterlijk maandag zal ik jullie toesturen wat we graag terug zouden willen zien in het verslag.
Happy growing
Growstar Gold
Comment
-
Bij deze wil ik Tazzman77, HJM, B27, Markster, Cee, Bubba J, Marcopm, Cyberrunner, Lange 1908 en Eefenkevin veel succes toewensten met hun kweek. Ook ik hoop en verwacht veel leuk vergelijkingsmateriaal op het forum terug te vinden.
Goodluck guys![B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Bedankt voor de succeswens en nog wat leuker: de voeding . Haha.
Ik hoor wel wat jullie graag terugzien in het verslag, sowieso natuurlijk een gewoon kweekverslag met "set-up, temperatuur, luchtvochtigheid, pH en EC van het water met en zonder voeding, aantal milliliter voeding per liter" met om de paar dagen een update, mooi wat foto's van alles, en dan?
Comment
Comment