Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Andere goede growshops, niet zoals onlinetopgarden.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Andere goede growshops, niet zoals onlinetopgarden.

Korting op 420shop
    Hallo,

had pas een zeer slechte ervaring met onlinetopgarden.com. Ik had iets besteld er stonf bij: Op voorraad: Op werkdagen voor 13:00 uur besteld, binnen 1-5 werkdagen verzonden!. Na meer als een week wachten toch maar even een email verzonden hoe dat het nu juist zit. Geen antwoord gekregen, dan heb ik om de 2 dagen geprobeerd de klantendienst te bereiken zonder succes. Na meer als 4 weken wachten en geen updates, dacht ik hier moet ik iets aandoen. Dus m'n bank gebeld en een aantal slechte reviews geplaatst en hun facebook pagina vol met slechte commentaar geplaatst. Ik heb 1 maal nog contact genomen met onlinetopgarden met een vriendelijke bedreiging erbij dat ze nog tot die dag tijd kregen om terwijl: m'n geld terug te storten of m'n pakket geleverd. Anders ging ik verdere stappen ondernemen. Binnen 2 dagen had ik m'n geld terug.

Nu ben ik een beetje aan het twijfelen welke goede webshops er nog zijn en niet zoals onlinetopgarden.
    Is greensell.nl, desjop.nl,.... of zijn er andere goede webshops die je niet willen afrippen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten

Greensell en no-mercy shop zijn mijn vrienden.
    beide iets duurder, maar wel voor een fantastische service.

All4plants ook goede ervaringen mee trouwens.

Comment

Highrider, bedankt voor de info, no-mercy shop kende ik zelf niet. Volgens mij is G-tools ook nog wel goed. Ja vanaf nu toch maar wat reviews bezien en bij: greensell, g-tools, no-mercy shop "allemaal" goede reviews. No-mercy shop is nu ook weer niet zover, enkel jammer dat ik niet met een auto mag rijden . Ik was even op maps aan het zien waar juist no-mercy shop is, is dat gewoon in een woonwijk (huis)?

Alvast een fijn weekend

Comment

No-mercy shop staat gewoon boven aan je hoofd!
        roy kom er is in

Zoals de titel het al zegt, wilde ik hier mijn ervaring vertellen over de goede service van No Mercy Shop door Roy. Had het er al even over gehad in de helpdesk bladproblemen: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en-donkergroen (https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forum/wiet-kweken-algemeen/cannabis-helpdesk/bladproblemen/
        Last edited by Highrider; 5 April 2024, 20:38.

Comment

• roy
          roy commented
          Editing a comment
          Hoppete daar ben ik hoor!!

De stadstuinshop (de groene tulp) Zwolle
        en greensell Zwolle zijn betrouwbare snelleverende sites met redelijk normale prijzen
        En nu met mooie mars hydro aanbiedingen
        Voor alibaba fabrieksprijzen zag ik vorige week
        Fc8000 650euro
        Maar ook de minder zware waren in de aanbieding bij greensell

123tuintechniek is veruit de goedkoopste
        Alleen de site werkt niet helemaal top
        Maar ondanks de moeite die je moet doen
        absoluut de moeie waard
        En ook een nette thuislevering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SugarLumpken View Post
          Highrider, bedankt voor de info, no-mercy shop kende ik zelf niet. Volgens mij is G-tools ook nog wel goed. Ja vanaf nu toch maar wat reviews bezien en bij: greensell, g-tools, no-mercy shop "allemaal" goede reviews. No-mercy shop is nu ook weer niet zover, enkel jammer dat ik niet met een auto mag rijden . Ik was even op maps aan het zien waar juist no-mercy shop is, is dat gewoon in een woonwijk (huis)?

Alvast een fijn weekend
          Ja klopt wij werken vanuit huis. Lekker discreet en ruim in de tijden waarin je langs kunt komen. In de avond tot 21:00 uur. In het weekeinde ook geen probleem. Alleen wel op afspraak!

We horen graag van je of we iets voor je kunnen betekenen!
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Waar je ook koopt check altijd even de reviews en neem eerst contact op met de shop waar je iets wil gaan kopen. Als je dan geen of een hele late reactie krijgt zou ik een deurtje verder kijken.
            No Mercy Supply - No Mercy Shop

Comment

Of betalen met paypal waar dat kan en je kan zeker zijn dat je je goederen geleverd krijgt.
              Horks Fototopic 2.0

Comment

• roy
                roy commented
                Editing a comment
                Dat kan dan de ervaring zijn, fijn dat Paypal dan die garantie voor klanten geeft. Alleen is het op dit moment zo dat gezien de nieuwe wet in Duitsland veel producten niet leverbaar zijn. De Duitsers kopen alle groothandels leeg! Nog een goeie reden om eerst even contact op te nemen met je favorite shop.

• Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Ik bestel zelf eigenlijk niks meer online voor de kweek, maar bij jou zou ik dat wel aandurven zonder paypal. Zuur voor jou en je collega's dat de Duitsers alles leegkopen. Dat heb je te danken aan ons beleid.

• roy
                roy commented
                Editing a comment
                Beter Ideal gebruiken, mocht het mis gaan zijn er ook wegen om je geld terug te halen.

Greensell is top. Na gezeik gehad te hebben met kwekenmetled haal ik eigenlijk alles bij greensell

Comment

Ik zag zojuist dat kwekenmetled een eigenaar heeft die veel meer shops heeft en eigenlijk meer een reseller is. Stapels negatieve reviews. De keuze lijkt voor mij dan voor nu ook wat beperkter te zijn geworden

Comment

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Roy is altijd goed en koffie drinken roy word altijd gewaardeerd.

• roy
                  roy commented
                  Editing a comment
                  Dank je wel! We zijn blij met iedere klant!!!

Onlinetopgarden heeft al meerdere invallen gehad van de politie waarbij ze computers met klantgegevens in beslag nemen. Ik ken iemand die daar wat potten besteld had voor dr tomatenplantjes. Ze had een Poolse achternaam en de politie vond die 2 feiten genoeg om een maand of 2 na zo'n inval even te komen kijken waarvoor ze de potten gebruikt. Heb dit gecheckt bij Onlinetopgarden die aangaven dat dit klopte en ze hier niets tegen konden doen maar dat als ik mn naam doorgaf ze mijn klantgegevens wel wilden verwijderen. Doe dat dan gewoon standaard als je weet dat dit gebeurt, idioten. Denk ik dan.
                Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

Comment

• SugarLumpken
                  SugarLumpken commented
                  Editing a comment
                  Urban en bij welke shop werk jij?

• Urban
                  Urban commented
                  Editing a comment
                  urban garden shop terneuzen, enkel doet de onlineshop het eventjes niet omdat ik daar eigenlijk gewoon te lui voor ben.

• Voor het eerst
                  Voor het eerst commented
                  Editing a comment
                  Urban ik heb je een pb gestuurd..

Heeft iemand goede / slechte ervaringen met DeSjop?

Comment

• Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Ik heb daar opzich goeie ervaringen mee alleen hun hebben tegenwoordig geen afhaal punt meer en daarom ga ik daar niet meer naar toe.
              Bezig...
              X