Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vervangen marijuana
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Vervangen marijuana
Wat bedoel je met vervangen? Een kruid precies het zelfde bestaat niet, maar je hebt volgens mij wel kruiden waar je ook gewoon high van kan worden, moet je even kijken op een smartshop
Buy Magic Mushroom growkits, Magic Truffles, Ayahuasca herbs, Salvia divinorum, Kratom, Kanna, Smoking-accessories and much more!
In onze Online Smartshop vind je Magic Truffels, Paddo Growkits, Kratom, Microdosing producten en andere tripmidmiddelen | Altijd Discreet verzonden
Daar kan je wel van dat soort kruiden vinden, kijk zelf maar even
-
Nee ik heb er geen ervaringen mee, maar het lijkt me dat er vast wel mensen zijn hier op dit forum die daar verstand/ervaring mee hebben
Stuur anders gewoon een emailtje naar die sites die ik je heb gestuurt, die kunnen je vast prima vertellen wat voor soort kruid jij moet hebben
En je hoeft wiet natuurlijk niet te vervangen hea, kweken kan ook
Comment
-
Nou, je kan het natuurlijk in je kamer proberen te drogen, een oude schuur? of je koopt een IKEA krat, hangt daar touwtjes in op, en hangt ze daar aan
Ik heb zelf ook het probleem met waar ik het ga drogen, maar ik heb in de buurt een verlaten huis, en dat is helemaal ingestort, staat al heel lang leeg, daar in zit een hele donkere kamer, daar in ga ik draad ophangen, en dan daar een weekje laten drogen, met de deur dichtgetimmert en misschien zelfs een slot erop ^^
Maar je kan het altijd proberen hea, gewoon een autoflower ergens neerzetten en wachten ^^
Lowryder1 zijn makkelijk te verstoppen worden rond de 30cm
Comment
Comment