Wie heeft er eens iets bij de 420shop besteld?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
420shop.nl
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: 420shop.nl
Ok ik had er sinds gisteren iets besteld ;D dus vandaar ;3
Ik ga denk ik ook zaadjes bestellen binnenkort bij 420shop, vorige maand had ik zaadjes gehaald bij de Eurotuin in Brielle. Ik wil eens Fruit Spirit gaan kweken <- Ziet er lekker uit :Q____
En ja ik zag ook aanstekers en boekjes van jointjedraaien.nl, dus ik had al een vermoeden dat een beheerder hiervan daarvoor werkt ;d
Comment
-
Fruit Spirit van Royal Queen seeds? Die zien er zeker lekker uit . Ik heb hier ook een hele lading aanstekers en tipboekjes liggen van het forum. Scheelt toch weer wat euro's, aangezien ik in de coffeeshop €1,- voor een tipboekje betaal en ze bij 420Shop slechts €0,25 kosten. Jointjedraaien was even een paar daagjes weg. Ik weet dat hij nu weer gewoon hard aan het werk is, je bestelling zou binnenkort dus zeker aankomen.
Greetz.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Ja ik had een WW zaadje gekocht van Royal Queen Seeds bij Eurocenter in Brielle, was lekker dichtbij. Mijn volgende word de fruit spirit ;D!
Maar ik heb niks speciaal om erin te kweken, dus ik gebruik momenteel een oude terrarium van 60x40x40 waar ik het in doet. Nou kwam
ik op een ontdekking dat het stress zou geven aan de plantjes en dat je de binnenkant moet bedekken met zilverfolie. Als dit waar is.
En ik heb ook een hele lading aanstekers, tipboekjes en vloeitjes gekocht ;D + een wietvlag voor op mijn kamer ja ik hou van decoreren, grinder(had er 1 ben ik kwijt)
en een joint roller :$ en het is vandaag verzonden ;D dus hij kan morgen binnenkomen ;3 Yayyy!
Ja volgens mij is 0,25 de inkoopprijs en verkopen ze het ook nog voor de inkoopprijs. Bovendien komt er ook belasting en eigen inkomen bij en misschien nog naar de bedenker van het product. Dus bij een coffeeshop zal 0,25 inkoopprijs zijn 0,25 naar de bedenker, 0,25 voor de shop zelf en 0,25 belasting.
denk ik 0,25 inkoopprijs zijn en 0,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BoaConstrictor View PostOk ik had er sinds gisteren iets besteld ;D dus vandaar ;3
Ik ga denk ik ook zaadjes bestellen binnenkort bij 420shop, vorige maand had ik zaadjes gehaald bij de Eurotuin in Brielle. Ik wil eens Fruit Spirit gaan kweken <- Ziet er lekker uit :Q____
En ja ik zag ook aanstekers en boekjes van jointjedraaien.nl, dus ik had al een vermoeden dat een beheerder hiervan daarvoor werkt ;d
Als je een account hebt op 420Shop kan je korting krijgen op JD merchandise.
Je bestelling zal vandaag verzonden worden!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View PostHad je dit topic ook al gelezen: Korting-op-420Shop?
Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Neem contact op met de admin indien u vragen heeft
In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
Comment
Comment