Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Om op de eerste vraag terug te komen, nee ik nog geen bestelling gedaan bij 420. Ik doe mijn meeste bestellingen bij Azarius,no nonsens bedrijf, goede voor en nazorg. Maar als 420 iets interessants heeft, misschien? Ik weet wat ik nu heb en krijg. Wie krijg nu geen grinders e.d cadeau's, het is leuk, maar ik zit hier niet op te wachten. Mijn interesse's gaan ergens anders heen. Bijvoorbeeld , de bezorgkosten bij velen gratis. Maar wiet weet?
Om op de eerste vraag terug te komen, nee ik nog geen bestelling gedaan bij 420. Ik doe mijn meeste bestellingen bij Azarius,no nonsens bedrijf, goede voor en nazorg. Maar als 420 iets interessants heeft, misschien? Ik weet wat ik nu heb en krijg. Wie krijg nu geen grinders e.d cadeau's, het is leuk, maar ik zit hier niet op te wachten. Mijn interesse's gaan ergens anders heen. Bijvoorbeeld , de bezorgkosten bij velen gratis. Maar wiet weet?
Ik hou het voorlopig ook op 420 shop en Azarius keuze genoeg,mooie acties soms,dan neem je die luttele eurocentjes er maar bij,voor verzending,is toch een service die ze bieden,voor wat hoort wat,als je duizenden orders maal zoveel maal "gratis postzegels" rekent,duur grapje en hier en daar rechtstreeks van de breeders bestel ik ook soms
Gratis verzending,als je boven een "bepaald" bedrag zit,dan wel,maar helemaal gatis verzending dikke twijfels
Beste Soulrebel,
Ik heb zaden bestelld Azarius, betreft 3 maal Royal Dwarf € 15 dit inclusief verzendkosten. Ik heb 3 maal Silver Haze besteld bij Free Seeds Online €12,70 met 1 gratis zaadje ( verzendkosten ). Iedereen moet in zijn eigen portemonnee kijken, maar ik kijk ook naar service en nazorg. Ik ben een (old) grower en tester, ik krijg hier geen cent voor ,dus dit is absoluut geen reclame.
Daar heb je groot gelijk in Goldleaf ikzelf loop er ook soms de kantjes vanaf,en let goed op,voor wat en waar ik geld aan uitgeef,daarom oa ook bv geen dure zaden voor mij
Ja, ik ook aangemeld (vorige week al) en vandaag snapte ik pas wat de bedoeling was dus indd ook even als veilig gemarkeerd.
Kom maar op met die aanstekers!!
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Comment