dag lieve mensen
na een tijd zitten denken, heb ik besloten om zelf te gaan kweken (max 5 plantjes i.v.m gebrek aan ruimte)
hiervoor is een complete kweektent geschikt. ik woon in een appartement dus ik kan de raam open doen zonder dat je ziet
dat er binnen een kweektent staat. dit is een nieuw gebouw dus alle huizen hebben ventielatie systeem van Alusta.
die zuigt verse lucht van buiten naar binnen de vermogen kan je handmatig regelen.
ik weet dat je deze kweektenten online kan bestellen.
maar ik zou deze tenten graag is in een showroom willen zien zodat ik het allemaal met mijn eigen ogen kan bekijken.
kent iemand dan ook een adres in omgeving Utrecht waar ik heen kan gaan?
MIJN DOEL ........
Ik ben gewend wiet te roken van zeer hoge kwaliteit
hierbij moet je denken aan SUPER HAZE!
mijn doel is dan ook om een Haze te kweken van zeer hoge kwaliteit en niet zozeer om de hoeveelheid
ik wil gaan kweken met een 400 watt lamp i.v.m energie kosten.
kan iemand mij goed opweg helpen en tips geven hoe en waar te beginnen?
MET VRIENDELIJKE GROETEN .. Jointje1
na een tijd zitten denken, heb ik besloten om zelf te gaan kweken (max 5 plantjes i.v.m gebrek aan ruimte)
hiervoor is een complete kweektent geschikt. ik woon in een appartement dus ik kan de raam open doen zonder dat je ziet
dat er binnen een kweektent staat. dit is een nieuw gebouw dus alle huizen hebben ventielatie systeem van Alusta.
die zuigt verse lucht van buiten naar binnen de vermogen kan je handmatig regelen.
ik weet dat je deze kweektenten online kan bestellen.
maar ik zou deze tenten graag is in een showroom willen zien zodat ik het allemaal met mijn eigen ogen kan bekijken.
kent iemand dan ook een adres in omgeving Utrecht waar ik heen kan gaan?
MIJN DOEL ........
Ik ben gewend wiet te roken van zeer hoge kwaliteit
hierbij moet je denken aan SUPER HAZE!
mijn doel is dan ook om een Haze te kweken van zeer hoge kwaliteit en niet zozeer om de hoeveelheid
ik wil gaan kweken met een 400 watt lamp i.v.m energie kosten.
kan iemand mij goed opweg helpen en tips geven hoe en waar te beginnen?
MET VRIENDELIJKE GROETEN .. Jointje1
Comment