Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Liefst met lashandschoenen, heb t nogal gauw heet.. Is dat pakje toevallig ook door jullie gesigneerd dan??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
nee het pakje is nog niet gesigneerd maar voordat ik dat stukje de deur uit doe doe ik mijn eigen trucjes ermee en is dat verder ook overbodig,ik heb ook kruiwagens in de aanbieding maar die moeten nog effe naast de kroketten geleverd worden, srry voor de overlast.
Wel jammer voor je, wordt gewoon doorwerken en belasting betalen tot je dood dus..
Slecht idee, het kan gebeuren dat door het gegooi en gesmijt van de bezorger de doos stuk gaat en de potgrond eruit komt.
Ik denk niet dat je dat wilt!
Slecht idee, het kan gebeuren dat door het gegooi en gesmijt van de bezorger de doos stuk gaat en de potgrond eruit komt.
Ik denk niet dat je dat wilt!
Comment