Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Normaal gezien wel, ligt een beetje aan de grote van je filter en afzuiger, ik heb namelijk enkel de kleine versies.
Je mag altijd een mail of pm sturen om zeker te zijn.
Normaal gezien wel, ligt een beetje aan de grote van je filter en afzuiger, ik heb namelijk enkel de kleine versies.
Je mag altijd een mail of pm sturen om zeker te zijn.
Top, bedankt Urban. Je mag me morgen verwachten. Het betreft een filter en afzuiging voor een drooghok.
Top, bedankt Urban. Je mag me morgen verwachten. Het betreft een filter en afzuiging voor een drooghok.
Onder het motto; 'als het goed is mag het ook gezegd worden'!
Vriend en ik zijn zeer goed geholpen geweest vandaag. Alles is ons met veel geduld en passie uitgelegd!
Bedankt Urban en zeker en vast tot de volgende keer!
Waar zit die geweldige verkoper met veel geduld en passie ergens eigenlijk?
Heeft ie toevallig ook een koelkast?
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Ja die man die heeft verreweg de beste koffie en thee van het westelijk halfrond. Er is zelfs een hele pagina aan gewijd in het terneuzer dagblad van 29/2/2017. Schijnt dat ie gewoon naar colombia en china afreist om zn eigen bonen en blaadjes te plukken.
Wees blij dat je zn bier nog nooit geproefd hebt want dat schijnt van ver buiten ons zonnestelsel te komen.. Elke keer zn relatie naar de kloten als ie terugkomt maar dat heeftv ie gewoon over voor zn klanten.
Hij heeft trouwens ook een eigen beeld in madame tussauds.
Annieway enjoy ervan. Volgende x ook ff handtekening vragen die worden geld waard en er zijn er een hoop verloren gegaan bij die brand in de notre dame laatst.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Ik vrees alleen dat die kolen ondertussen versteend zijn en t vlees inmiddels een nieuw leven is begonnen met die bbq van je..
Gas erop, ouwe gek!
Voor je t weet zijn de speklapjes verboden en moeten we dure meuk inkopen..
Verkopen jullie ook napolm zaadjes?
het is nogal druk en bebost in m'n omgeving dus dit lijkt me ideaal.
Top.
Srry die heb ik vorige week allemaal anaal ingebracht bij Erdogan, je moet elkaar wat gunnen, ik heb nog wel wat inteelt zaad liggen om het op een juist niveau te brengen.
Comment