Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
effe een grappig grapje
komt er een man bij de stock american en vraagt aan de bevallige dame achter de toonbank,pardon verkoopt u ook camouflagepakken?,ahjawel zegt de dame maaaar ik vind ze niet
Zeer mooie impressie maatje, mooie locatie en ziet er super gezellig uit en er zijn tomaat zaden !
Van mij mag je binnenkort een bezoekje verwachten alien! De wagen is terug tip top in orde
Ziet er allemaal super uit!
Momenteel heb ik wat dames buiten staan, maar het plan is er om dit najaar een area voor te bereiden binnen.
Ik heb al de nodige dingen opgezocht en weet ongeveer wel wat ik zoek maar kan nog wel tonnen hulp gebruiken.
Dus verwacht in oktober of november maar een bezoekje van een leergierig newbie met een uitgebreid boodschappenlijstje .
Want na het zien van dit filmpje en het volgen van dit topic in het algemeen, hebben me de weg gewezen ^^ .
Comment