Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tsja het koffie merk daar mag ik geen info over geven dat is namelijk II (inside information)en de mensen komen daarvoor net als de aardbeienthee die is ook uitmuntend.
Verder loopt,draait, werkt? onze site blijkbaar op CMS II aldus Silas onze moderator,vriend der vrede,onze allesweter ben blij dat hij dat even door heeft gegeven want mij boeit dat verder niet zolang dat geheel maar werkt.
Ik heb vorige week mijn eerste bestelling geplaatst bij Urbangarden online shop en ik heb deze goed en vooral snel ontvangen. Goed werk jongens!!! Een echte meerwaarde voor jullie winkel. Tot gauw, online of in de winkel.
Dankjewel indiana, je had de primeur(1e,2e of 3e).Als ik het bij zou kunnen houden zou ik bij iedere 1000ste bestelling een extraatje doen maar ja die vlieger gaat niet op, ik zou maar doordraaien dat zouden we ook niet moeten willen met zijn allen.
image2.jpegEen klant van me bracht gisteren een pompoen van 508 kilo binnen gekweekt met Canna Vega ,flores en pk 13-14 volgend jaar op hydro en gaan we voor de hoofdprijs.
z,n buurman 3 straten verder had dik 850 kilo en was de winnaar die heeft ook de gehele dag zon op zijn serre, voor deze pompoen in de winkel was al dik 60m2 oppervlakte nodig.
z,n buurman 3 straten verder had dik 850 kilo en was de winnaar die heeft ook de gehele dag zon op zijn serre, voor deze pompoen in de winkel was al dik 60m2 oppervlakte nodig.
850 KG ???? !!!! Das bijna een ton ,wist niet dat zoiets kon ! DAMN ,maar toch een heel heel heel mooi resultaat met de 508 KG die jullie behaalden !!!
Man, vergeleken bij die pompoen is zelfs je scrotum maar n kleintje.
Mooi koment om onverwacht binnen te rennen en in dat overrijpe ding te duiken.
Lekker poetsen, verrekte kudt.
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Comment