Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gaan die Mai Li per stuk of zit er extra korting op als ik een hele boot laat komen??
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
In Terneuzen hebben ze pas ook telefoon aangelegd, dus als je 'm echt wil spreken kun je dat eens proberen.
Het liefst op didag tot zadag zo tussen 10 en 17 uur, want dan zit-ie aan de koffie.
in terneuzen hebben ze pas ook telefoon aangelegd, dus als je 'm echt wil spreken kun je dat eens proberen.
Het liefst op didag tot zadag zo tussen 10 en 17 uur, want dan zit-ie aan de koffie.
Koffie??
Heeft ie hekel aan je waarschijnlijk.
Ik heb daar alleen nog maar bier gehad..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Mooi.
Heb ik 2015 straks ook nog dubbel.
Dank vast monsieur Urban!
Comment