Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
er zijn momenteel zoveel oplichters op de zaadmarkt dat het lijkt op dweilen met de kraan open.
je betrapt er 2 en er komen er 3 terug voor in de plaats....
beter vooraf informeren waar je je zaden veilig kan bestellen dan zomaar gaan bestellen en troep of niks krijgen!
desnoods bestel ik ze wel voor iemand mocht diegene het niet vertrouwen.
ik bestel regelmatig zaden in grote partijen dus dan kan die 20 euro ook wel ff voorgeschoten worden eventueel
Bedankt, maar bij WOS zelf werkte mijn credit kaart dus niet. Geloof bij die Seedsman ook niet trouwens. Had een of andere authorisatie code die het niet deed en kon ook niet inloggen op de credit card site.
Bestelde daarom dus liever direct vanuit Nederland, maar ja dat was blijkbaar een nog slechter idee.
Ja die. Stond ook op de lijst bij seedfinder die HJM gaf. Trouwens ook wel handig dat ze daar een review sectie hebben voor de seedbanks/shops. Al staan er wel verdomd weinig in. http://420shop.nl/ staat er bijvoorbeeld al niet op en wietszaadjes.nl ook niet.
Die sites van Enschede zijn trouwens beide nog steeds actief. Ik heb eerlijk gezegd ook niet zo'n zin om naar de mijnpolitie site te gaan om te zeggen dat ik opgelicht ben met de verkoop van wiet zaadjes.
Comment