Ik zie nu net dat je een maand geleden (18 April) op Jointjedraaien.nl een topic hebt geplaatst.
http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...29072-zamnesia (inmiddels is deze op mijn(angel777) verzoek verwijderd)
Allereerst wil ik je meteen even melden dat je gelijk hebt en waarschijnlijk geen mail van ons ontvangen hebt. We hebben sinds een aantal weken problemen
met e-mails direct uit de webshop naar Hotmail accounts. We zijn hier pas onlangs achter gekomen en we hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Ik vind wel dat het topic behoorlijk hard is, en het lijkt erop dat we je opgelicht hebben. Ik heb even je order nagekeken en je hebt voor cash in envelop gekozen
als betaalmethode. Wij hebben tot op heden nog geen betaling ontvangen, en dus ook geen order verstuurd.
Ik hoop dan ook dat je de topic wilt verwijderen omdat je nu suggereert dat wij niet geleverd hebben.
nee ik heb nog steeds geen reactie of zaden ontvangen.
het zijn oplichters dus
Wij zijn een zeer professioneel bedrijf en zijn elke dag van 8.30 tot 17.00 bereikbaar op verschillende manieren. We zijn echt alles behalve oplichters.
Aangezien de e-mails vanuit onze webshop niet bij jouw zijn aangekomen en we dit toch willen rechtzetten wil ik je een coupon code van 25% aanbieden. Ik
hoop dat we je alsnog als klant kunnen verwelkomen.
Kortingscode: *KNIP*
With kind regards,
Jennifer
P.O. Box 59588
1040 LB Amsterdam
Netherlands
T : +31 (0) 20-7220718
E : info@zamnesia.com
Comment