Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Salvia Divinorum Info
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Info Salvia Divinorum
Oorspronkelijk geplaatst door Cookiemonstermooie post , ik heb hiervoor ook wat over salvia gelezen en zou het ook wel een willen ervaren zo'n trip :p .
zelfs de kwakzalvers van de indianen enzo gebruikte dit om met de "goden" te praten enzo :p vette oldskool shit dus .
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerkeynAls je echt eens graag zo'n drugs probeert met visioenen enzo, moet je eens kijken voor Ayahuasca. Dat is een drugs die je drnkt waarbij je echt hard gaat trippen. Maar niet het gewonen trippen. je ziet er visioenen enzo mee. Sjamanen gebruiken nog altijd deze drugs...You can refer to me as "Her Majesty"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ersidhntOorspronkelijk geplaatst door VerkeynAls je echt eens graag zo'n drugs probeert met visioenen enzo, moet je eens kijken voor Ayahuasca. Dat is een drugs die je drnkt waarbij je echt hard gaat trippen. Maar niet het gewonen trippen. je ziet er visioenen enzo mee. Sjamanen gebruiken nog altijd deze drugs...
Comment
-
Ik kan ook uti ervaring melden dat het een heftige hallucinatie is, van korte duur dat wel.
Maar je zag en voelde alles...Wij hebben het destijds gecontroleerd omstebeurten gedaan, om een bad trip te voorkomen zeg maar, maar iedereen ervaarde hetzelfde.
Oorspronkelijk geplaatst door VerkeynOorspronkelijk geplaatst door ersidhntOorspronkelijk geplaatst door VerkeynAls je echt eens graag zo'n drugs probeert met visioenen enzo, moet je eens kijken voor Ayahuasca. Dat is een drugs die je drnkt waarbij je echt hard gaat trippen. Maar niet het gewonen trippen. je ziet er visioenen enzo mee. Sjamanen gebruiken nog altijd deze drugs...
Is overigens ook prima zelf te kweken..
Comment
-
Ik heb ooit om 10 uur sochtends salvia gerookt (op school, je moet wat als je de les uitgezet word.) het enige wat ik had was eventjes 10 seconden kei hard lachen om niks, verder heb ik 2 dagen last gehad van m'n longen..
Maar ik heb wel het idee dat ik beter tegen zulke dingen kan, met paddos waren mn vriendinnen kei hard aan het trippen en bij mij viel het allemaal wel mee. helaas.
Comment
-
Salvia neemt zich niet snel op in het bloed, ik heb dit ook een keer geprobeerd maar het effect was veel minder sterk dan ik had verwacht...Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Maar nog wel te koop tog? Ik ga binnenkort naar Amsterdam en wil daar paddo's gaan kopen en nu ik dit gelezen heb misschien ook wel Salvia Heeft iemand een goed adresje of advies?Sex drugs and rock and roll,
speed weed and birthcontrol,
Lifes a bitch and then you die,
so fuck it all and lets get high.
Comment
-
Ik heb in de tussentijd wa nieuws gehoord over salvia. t schijnt dat het risico heel groot is dat je in de trip blijft hangen, en dat het egt een hele heftige trip is. Is het risico daadwerkelijk zo groot, of zou k het wel n keertje kunnen proberen?Sex drugs and rock and roll,
speed weed and birthcontrol,
Lifes a bitch and then you die,
so fuck it all and lets get high.
Comment
Comment