Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Na goed drogen en een maandje half curen,rookt hun royal haze wel lekker weg,maar eerlijk gezegd,en na 30jaar in het vak heb ik ervaring zat met Haze soortjes,hun royal haze auto smaak/effect is verre van de Haze die ik gewend ben maarja,het is wel een lekker wietje,dat wel en vijf op vijf vrouwen gehad van RQS dus tevreden
Cheers
Last edited by soulrebel; 18 December 2014, 23:13.
echt zonde kerel maja onderhand zijn wel veel zaden van hun al gemerkt als herma ikzelf heb alleen goede ervaringen met de special queen de rest is gewoon kut
Voorlopig heb ik alleen maar goede ervaringen met RQS.
vorige jaar 5 haze berrys besteld van RQS.. 3 zaadjes tot leven gewekt in de zomer.. zonder problemen..
vorige maand heb ik de overige 2 tot leven gewekt en in de tent gezet tot nu toe gaat alles goed..
3 weken geleden 5x shining silver haze besteld van RQS .
1 tot leven gewekt en ze steekt haar kopje nu mooi boven de aarde..
tot nu toe een tevreden klant van RQS
t was voor mij ook de eerste keer dat ik feminized zaadjes planten met ballen(=man) zie produceren,we hebben het niet over banaantjes.
Er staan nu nog 7 andere,allemaal zonder problemen.
Comment