Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Heeft er iemand ervaring met Amsterdam quality seeds?
Re: Heeft er iemand ervaring met Amsterdam quality seeds?
corrrrrrrrrrrrrrrrrrrrectie,
was in de war met breeders choise, growers choice koopt massaal in, niet altijd lettend op kwaliteit, en er zijn dan ook klachten over witte en slechte zaden.
outdoorseeds is betrouwbaarder, vertelde een maat mij.
Niet zo kleineren angel weet genoeg dus ga je zakelijke frustraties lekker op de juiste afreageren en ik heb alleen weerlegd wat ik erover gevonden heb en uitgelegd hoe whois werkt.
Weet je wat ik nu niet snap zakenman dat je zelf nog steeds je domeinnaam niet heeft vast gezet.
Of bij de KVK zo werkt het maar misschien weet je niet beter
Whahaha....ik heb wat aangewakkerd hier Heerlijk, en blij dat ik het heb gedaan anders had ik waarschijnlijk aan het eind van deze week met een zak vogelvoer opgescheept gezeten en hier vol verwachting aan begonnen. 10 weken voor niks lampie aan enz..
@Mway, ik ben benieuwd of er iemand iets meer weet.
Ach... Voor het zelfde geld verkoopt ie wel goede zaden.
Echter heeft ie de schijn tegen vandaar ook dat ik het risico niet ga nemen.
Wie weet komen we er nog eens achter via via.
Duitse adres is gewoon het adres van de domeinbeheerder.
En Yantra Seeds de cannabiscup winnaar werkt samen, lijkt me trouwens vrij logische dat niet elk zadenbedrijf hun adressen precies online zet.
Tevens is de gegevens van mensen verspreiden niet echt netjes.
Schagen gaat binnenkort waarschijnlijk winkeltje open wel klein.
was in de war met breeders choise, growers choice koopt massaal in, niet altijd lettend op kwaliteit, en er zijn dan ook klachten over witte en slechte zaden.
outdoorseeds is betrouwbaarder, vertelde een maat mij.
Comment