Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Omdat ik in Amsterdam woon, is mijn keuze voor sensi seed ( of white label) niet vreemd.
Wat ik wel deed voordat ik daar wat kocht, was op het internet zoeken, naar negatieve reacties/ervaringen met deze zaadbank, en die kon ik niet vinden.
En dat moet toch met elke zaadbank kunnen.
Ik zie veel mensen bestellen, en dan pas gaan ze zoeken of het een betrouwbare zaak is. Beetje vreemd.
handelaar of grower.. growerschoice is naar mijn mening toch een fatsoenlijke onderneming die geen rotzooi verkoopt.. hoewel ik zelf nooit ontevreden ben geweest over zaden van growerschoice, denk ik dat als dat zich wel zou voordoen hij daar geen problemen van maakt.. tot nu toe was de service altijd super in mijn ervaring.
Hier ook geen klachten over Growerschoice. Zeer tevreden en altijd snel geleverd voor een zeer goede prijs.
Het ene zaadje is het andere niet, het is dus niet zoals met stekjes dat je exact hetzelfde hebt. Is altijd een verrassing, ook al koop je originele zaden direct bij de officiele bank.
het is al overbekend dat GC de zaden opkoopt van forumleden op diverse fora voor 'n prikkie.
en voor de rest staat er genoeg beschreven op diverse fora over GC dus daar ga ik me niet meer druk over maken.
ik hoor er elke week nog klachten over van mensen die hier komen.
maar het kan natuurlijk ook toeval zijn dat al die mensen slecht zaad hebben gekregen
Comment