Bestellingkje geplaatst afgelopen vrijdag.
Gisteren (dinsdag) verzonden. Vandaag (donderdag) op gehaald.
[/jankmodus aan]
Woensdag aangeboden door, jawel, de kutste pakketservice van Europa: GLS. Oftewel, op een random tijd aangebeld en direct weggereden; briefje in de bus en of ik het een andere dag - niet morgen, maar vrijdag of volgende week - tussen 09:00 en 14:00 wil ontvangen. Of op 40km afstand ophalen, OF in een verzamelpost laten belanden en het volgende week daar ophalen in mijn eigen dorp. Bedrijfsinfo van hyseeds en alles staat er gewoon bij op de GLS pagina.
En het is maar de vraag of mijn pakket ook daadwerkelijk onbeschadigd, ongeopend en ongetraced ooit in mijn huis komt. Oja, het past gewoon door de brievenbus! Dus..
[\jankmodus uit]
Om te googlen: ervaring GLS.
Hoe dan ook,
de pluspunten:
+ lage prijs
+ gebruikersfoto's
+ beperkt aantal soorten (schoenmaker, blijf bij je leest)
+ Goed verpakt, in reageerbuizen met vulmateriaal
+ Zaden zien er gezond en vers uit; tijgerstreep en 'okay' donkere kleur.
Minpunten:verplichte ID-kaart notatie bij ontvangst (dat is verzekerd verzenden) onder een andere/valse naam versturen kan dus niet.
- Trackingnummer staat op het pakket
Dit bericht aangepast naar de omstandigheden. Veel gejank weggehaald
Zodra de planten geoogst zijn, maak ik een eindoordeel.
Gisteren (dinsdag) verzonden. Vandaag (donderdag) op gehaald.
[/jankmodus aan]
Woensdag aangeboden door, jawel, de kutste pakketservice van Europa: GLS. Oftewel, op een random tijd aangebeld en direct weggereden; briefje in de bus en of ik het een andere dag - niet morgen, maar vrijdag of volgende week - tussen 09:00 en 14:00 wil ontvangen. Of op 40km afstand ophalen, OF in een verzamelpost laten belanden en het volgende week daar ophalen in mijn eigen dorp. Bedrijfsinfo van hyseeds en alles staat er gewoon bij op de GLS pagina.
En het is maar de vraag of mijn pakket ook daadwerkelijk onbeschadigd, ongeopend en ongetraced ooit in mijn huis komt. Oja, het past gewoon door de brievenbus! Dus..
[\jankmodus uit]
Om te googlen: ervaring GLS.
Hoe dan ook,
de pluspunten:
+ lage prijs
+ gebruikersfoto's
+ beperkt aantal soorten (schoenmaker, blijf bij je leest)
+ Goed verpakt, in reageerbuizen met vulmateriaal
+ Zaden zien er gezond en vers uit; tijgerstreep en 'okay' donkere kleur.
Minpunten:verplichte ID-kaart notatie bij ontvangst (dat is verzekerd verzenden) onder een andere/valse naam versturen kan dus niet.
- Trackingnummer staat op het pakket
Dit bericht aangepast naar de omstandigheden. Veel gejank weggehaald
Zodra de planten geoogst zijn, maak ik een eindoordeel.
Comment