Wie kent een webshop die ook Tumble Trimmer onderdelen verkoopt? De growshop waar ik hem heb gekocht is opeens van de aardbodem verdwenen ( shady shit ) en ik vermoed dat het draaimechanisme ( lagers ) kapot is gegaan, hij draait iig niet meer en maakt een licht tikkend geluid. Naja goed, via Google vind ik bijzonder weinig op het handjevol ( slechte ) webshops na. Ik vind wel blades, electrische motortjes, bovenstukken, middenstukken en complete Tumble trimmers maar geen parts.
Het viel ons ook op tijdens het knippen dat de as waar de blades op bevestigd zaten een halve centimeter omlaag zakte, hierdoor zat er speling tussen de blades en het rooster. Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met een gaar mechanisme, maar ik wist niet meer zeker of dit voorgaande jaren ook al was.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
- Quintox
Het viel ons ook op tijdens het knippen dat de as waar de blades op bevestigd zaten een halve centimeter omlaag zakte, hierdoor zat er speling tussen de blades en het rooster. Zelf vermoed ik dat het te maken heeft met een gaar mechanisme, maar ik wist niet meer zeker of dit voorgaande jaren ook al was.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
- Quintox
Comment