Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
waar kan ik nog terecht na 1 maart
Collapse
X
-
Re: waar kan ik nog terecht na 1 maart
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Postkreeg nog een extra pak gripzakjes erbij.
Comment
-
> Beowulf - Heb je kunnen profiteren van die verjaardag van sweet seeds????
Zal deze week of volgende week ook een bestelling moeten doen. Daarmee.
En ik kan nog niets negatiefs zeggen over Sweet seeds.
Denk vooral aan de Cream 47 of de gewone Cream Caramel.
gr
Comment
-
Alleen al door te kijken naar de stamboom van de sweet seed hun zaden,weet je waarom sweet seeds goed isOorspronkelijk geplaatst door Popeye76 View Post> Beowulf - Heb je kunnen profiteren van die verjaardag van sweet seeds????
Zal deze week of volgende week ook een bestelling moeten doen. Daarmee.
En ik kan nog niets negatiefs zeggen over Sweet seeds.
Denk vooral aan de Cream 47 of de gewone Cream Caramel.
gr
Comment
-
Ik heb enkel van een kameraad van mij gehoord dat die problemen had met psychodelicia. Voor de rest zijn dat oersterke genen. Dan frons ik is mijn wenkbrauwen als er weer eentje RQS bestelt En ja, ik heb geprofiteerd. Heb direct zaden besteld voor volgend jaar. Benieuwd of ze gewoon geleverd gaan worden. Kan mss wat vertraging op zitten, maar ik heb tijd. Men betaling is ontvangen. Die cream caramel was 1 van men favorieten. Als ze in mijn vriendenkring horen dat ik sweet seeds staan heb, amai Gezaag tot en met.
Comment
-
idd lees het op verschillende fora's over de qwaliteit van sweet seeds.
Daarmee dat mijn volgende ook van hun komt.
Heb ook vd week gezocht achter de top seed breeders. Daar komt RQS en Sweet Seeds maar voor in 1lijst.
Maar ben nu op zoek achter een bank waar ik die 2x2(4) extra kan krijgen.
Gr
Comment
-
Er staat wel op de site van Azarius dat ze niet verzenden als ze vermoeden dat het voor illegale doeleinden is. Dus daar moet je je niet teveel zorgen over maken. Greensell is trouwens ook terug in business. De filters zijn wel van de site. Maar de rest staat er nog op voor de thuiskweker.
Comment
Comment