Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Volgens mij ben je wettelijk verplicht het bedrag in rekening te brengen welke je aanbiedt op
je webshop. TNT biedt verschillende diensten dus een Banner kan nooit een prijs aangeven, tenzij er expliciet een bedrag in vermeld staat. logo.png Logo pluk je zo van internet, zegt niets.
Als ik 50 euro verzendkosten vraag, misschien moet ik met taxi naar het postkantoor, en de klant gaat hiermee akkoord dan is er toch geen probleem ?
Volgens mij ben je wettelijk verplicht het bedrag in rekening te brengen welke je aanbiedt op
je webshop. TNT biedt verschillende diensten dus een Banner kan nooit een prijs aangeven, tenzij er expliciet een bedrag in vermeld staat.
[ATTACH=CONFIG]256112[/ATTACH] Logo pluk je zo van internet, zegt niets.
Als ik 50 euro verzendkosten vraag, misschien moet ik met taxi naar het postkantoor, en de klant gaat hiermee akkoord dan is er toch geen probleem ?
Comment