Helooow,
Zion is back en heeft meteen al heel wat aan te kondigen
Ik heb vorige week een bestelling binnen gekregen van Azarius. Heb besloten eens wat anders te kweken dan Cannabis, gewoon voor de fun en een beetje voor wetenschappelijk onderzoek
In de mooie rechthoekige kartonnen doos zat:
-Myceliumbox Cubensis 'Cambodia'(basic startersetje)
-San Pedro kweekset
-San Pedro stek (hoewel ik een sterk vermoeden heb dat azarius zich vergist heeft en ons een Peruvian Torch stek heeft meegegeven, maar dat is niet zo erg)
-Philosopher Stones, tampanensis
De myceliumbox en de San Pedro kweekset behoren mij toe en de Peruvian Torch en Philosopher Stones zijn van een vriend.
Hier MOET een kweekverslag van worden gemaakt.
Foto'tjes heb ik nog niet, want erg veel valt er nog niet te zien
MAAR die komen zeker nog.
Myceliumbox Cubensis 'Cambodia'
Deze moet nog 'gestart' worden
San Pedro kweekset
25 zaadjes in de aardemix (kiezelsteentjes, perliet, zand en cactusaarde met pH van 4-7-7/2-7-7
Dit alles in een mooi zwart bakje met bijhorend doorzichtig dekseltje onder een 18watt spaarlamp. Die lamp heeft de kleurcode 872, warm wit dus. Niet optimaal dus deze ga ik nog vervangen door tl met een zo juist mogelijk lichtspectrum.
San Pedro stek
Deze moet nog geplant worden.
Maar voor we dit gaan doen had ik nog een vraagje.
Moet er van de onderkant van de cactus wat afgeschraapt worden om de wortelgroei te bevorderen, of lukt het zonder dit ook wel?
De juiste potgrond moet ook nog gevonden worden en deze is denk ik niet erg makkelijk te vinden. Iemand tips?
Philosopher Stones, tampanensis
Tjah, een bokaal met wat broedsel in, valt niet veel over te vertellen
Ziet er wel vies uit, maar dat is mijn zorg niet, ik eet ze niet op
Ik plaats zo snel mogelijk foto's!
Opmerkingen, tips, kritiek.....? Posten maar!
Greetz,
Zion
Zion is back en heeft meteen al heel wat aan te kondigen
Ik heb vorige week een bestelling binnen gekregen van Azarius. Heb besloten eens wat anders te kweken dan Cannabis, gewoon voor de fun en een beetje voor wetenschappelijk onderzoek
In de mooie rechthoekige kartonnen doos zat:
-Myceliumbox Cubensis 'Cambodia'(basic startersetje)
-San Pedro kweekset
-San Pedro stek (hoewel ik een sterk vermoeden heb dat azarius zich vergist heeft en ons een Peruvian Torch stek heeft meegegeven, maar dat is niet zo erg)
-Philosopher Stones, tampanensis
De myceliumbox en de San Pedro kweekset behoren mij toe en de Peruvian Torch en Philosopher Stones zijn van een vriend.
Hier MOET een kweekverslag van worden gemaakt.
Foto'tjes heb ik nog niet, want erg veel valt er nog niet te zien
MAAR die komen zeker nog.
Myceliumbox Cubensis 'Cambodia'
Deze moet nog 'gestart' worden
San Pedro kweekset
25 zaadjes in de aardemix (kiezelsteentjes, perliet, zand en cactusaarde met pH van 4-7-7/2-7-7
Dit alles in een mooi zwart bakje met bijhorend doorzichtig dekseltje onder een 18watt spaarlamp. Die lamp heeft de kleurcode 872, warm wit dus. Niet optimaal dus deze ga ik nog vervangen door tl met een zo juist mogelijk lichtspectrum.
San Pedro stek
Deze moet nog geplant worden.
Maar voor we dit gaan doen had ik nog een vraagje.
Moet er van de onderkant van de cactus wat afgeschraapt worden om de wortelgroei te bevorderen, of lukt het zonder dit ook wel?
De juiste potgrond moet ook nog gevonden worden en deze is denk ik niet erg makkelijk te vinden. Iemand tips?
Philosopher Stones, tampanensis
Tjah, een bokaal met wat broedsel in, valt niet veel over te vertellen
Ziet er wel vies uit, maar dat is mijn zorg niet, ik eet ze niet op
Ik plaats zo snel mogelijk foto's!
Opmerkingen, tips, kritiek.....? Posten maar!
Greetz,
Zion
Comment