Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat is er aan de hand met mijn plant?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is er aan de hand met mijn plant?

Korting op 420shop
    ik heb 5 auto flower seeds van RQS Granddaddy purple, alle 4 van mijn planten groeien goed, hebben goede buds. Den plant groeit heel raar/fout. Ik vroeg me af wat hier aan de hand is. Ik heb een foto bijgevoegd.

20240830_124230.jpg
    Attached Files

Dat weet LR2 misschien.

Comment

Ik denk dat ze genetisch
      De verkeerde genen heeft mee gekregen
      of Genetische mutatie

Comment

Normaliter krijgt een plant instructies mee in haar genen:
        instructie jonge groei: van alles 2 stuks maken en zo snel mogelijk zo hoog mogelijk worden.
        instructie oudere groei: maak van alles zo veel als je kan, en geslachtsorganen maken. (we zien dan dat het blad van 2 per node, kan wisselen naar 1 blad per node, en een zigzagpatroon) en ook zien we de eerste voorbloei.
        Instructie bloei: minimaliseer de hoogte groei, minimaliseer de bladgroei en investeer alles in bloemen.

Om een wietplant te laten gedragen zoals wij willen, moet het ene signaal ophouden en de andere beginnen. Als die signalen door elkaar gaan lopen, dan krijg je revegging of in het geval van autoflowers.. Dus dit.

De genetische instructies zijn hardgebakken, daar is niks mis mee zo te zien. Alleen met het uitvoeren daarvan wel.
        Geinig om te zien, maar alle keren dat ik dit gezien heb, viel er heel weinig te oogsten. Die pluimpjes die er nu op zitten worden wel iets groter, maar het knippen daarvan is meer werk dan dat het je oplevert.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X