Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

spinnen schadelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    spinnen schadelijk?

    Korting op 420shop
    Om het probleem van het om hoog komend grondzeil tegen te gaan wanneer de afzuiging aan staat heb ik een dikke laag goed gespoeld grint in de ruimte gegooid. Nu 5 dagen later, zit mijn hok vol met spinnetjes. ongeveer een centimeter groot. als niemand in het hok is, komen ze boven en kaan zo op een van de grintsteentjes lekkel liggen zonnen en als je de ruimte in gaat zie je alles beginnen bewegen en verstoppen. ik vermoed nu, dat spinnen niet schadelijk zijn maar juist nuttig.

    hoe denken jullie daar over?

    #2
    Re: spinnen schadelijk?

    Spinnen voeden zich met insecten die in hun web terecht komen. Aangezien de meeste insecten ongewenst zijn zou ik er geen punt van maken.

    Comment


      #3
      Re: spinnen schadelijk?

      Leuk zon hele familie bodyguards in je kast! Weet je toevallig ook welke spinnetjes het zijn?
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: spinnen schadelijk?

        Spinnen zijn rovers die zich voeden met andere insecten. ze zullen je planten enkel als klimrek gebruiken.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: spinnen schadelijk?

          Knipsel..JPGIk heb echt geen benul $ir. ze zijn redelijk klein maar erg talrijk. soms zie je overal gekrioel op het grint met honderde tegelijk. voordeel is wel dat ze allemaal lekker onder de potten in kruipen als er iemand binnen komt dus je hebt er ookal geen last van
          Last edited by Grow4life; 5 March 2010, 11:19.

          Comment


            #6
            Re: spinnen schadelijk?

            IEEEEEUW ik zou echt niet meer durven binnegaan wahahaha

            MvG Izzz

            Comment


              #7
              Re: spinnen schadelijk?

              Dat zijn de goeie!!!
              Kunnen redelijk groot worden en hebben van dat haar op de poten.
              De naam ontglipt me maar je vind ze vaak op de zolder. Ze maken niet echt een web maar wachten onder een steentje of bvb in een boorgat tot iets voorbij loopt en dan storten ze zich erop. Ik zag overlaatst op discovery dat ze in de pro hydro paprikakweek naast roofmijt enzo werden ingezet om de volwassen oranje of rode (ik weet het niet precies meer) spinten een kopje kleiner te maken.
              Monty gaf me de naam en ik zocht wat op en blijkbaar zijn ze helemaal niet kieskeurig. Tripsen en dergelijke zouden ze gewoon ook oppeuzelen. Ik werk vaak op zolder om deze wat in orde te krijgen voor na de zomer en vang steevast elke exemplaar van deze soort die ik kan zien en zet ze uit in mn hok. Bij het opsporen krijg ik veel hulp van de poezen omdat deze er blijkbaar verzot op zijn. BAH!!!

              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: spinnen schadelijk?

                Geen probleem die vinden jou vocht en warmte niet zo erg fijn binnen een paar weken zie je ze niet meer zijn ze naar andere oorden vertrokken!Heb je nu die hele kleintjes die alleen maar op en onder je blaadjes zitten en je oogst verklooiendan moet je snel ingrijpen!
                Ik kweek al meer dan 8 jaar en ben die soort aardig zat ze krijgen bij mij na een nieuw middel te hebben gebruikt sinds april op de markt , geen voet meer aan de grond. Ben na denk ik 10 maanden aan het proberen met mijt asef bayer etc etc heel blij met spintkill is niet goedkoop 18 euro maar werkt perfect maakt de vrouwtjes binnen drie uur steriel . Gaan ongeveer tien dagen over en dan ben je echt schoon je mag het per cyclus maar 1 x maal gebruiken !
                Dus zijn ze kleiner en spelen ze op je blad haal dan bij je shop spintkill !!!
                Mazzllllllll rocksound

                Comment


                  #9
                  Re: spinnen schadelijk?

                  He rocksound jou bericht heb ik eerder gelezen of moet ik zeggen kaaskop1968.
                  nice reclame


                  Gr Rara
                  Begin de dag met een dansje en een lach
                  Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

                  Comment


                    #10
                    Re: spinnen schadelijk?

                    Lijkt me een trechterspin. Is een roofspin die zijn prooi opwacht. Word ook wel aangeduid met de gewone huisspin.

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: spinnen schadelijk?

                      zolang ze uw toppen maar niet vol spinnenwebben gaan weven. zodanig dat jij binnenkort meer spinnendraad dan iets anders aan het roken bent

                      Comment


                        #12
                        Re: spinnen schadelijk?

                        die spin maakt toch geen web zegt mony net wachten onder stenen of in gaatjes

                        Comment


                          #13
                          Re: spinnen schadelijk?

                          dan is het goed

                          Comment


                            #14
                            Re: spinnen schadelijk?

                            maar het zouw idd niet lekker zijn

                            Comment


                              #15
                              Re: spinnen schadelijk?

                              spin maakt ook maar 1 web en herstelt deze...je hele top onder web, dan zit je met spint kerel!!!
                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X