Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

witte beestjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    witte beestjes

    Korting op 420shop
    Ben op dag 46 nu en keek toenstraks buiten mijn hok, lag een blad op de grond en zaten kleine zwarte beestjes (bolletjes) op die bewogen. In mijn hok heb ik aan het blad (onderkant) een heel klein witachtig ding gezien dat ook bewoog. Kan dat van de warmte zijn afgelopen dagen? iemand ook enig idee wat het kan zijn. ps, die zwarte beestjes heb ik in mijn hok niet aangetroffen; alleen op het blad dat daarbuiten lag.

    alvast thx
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

    #2
    Re: witte beestjes

    Waar is de foto vito, dat maakt het even duidelijker .

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: witte beestjes

      van de beestjes heb ik die niet. het blad dat buiten mijn hokkie lag heb ik gelijk weggegooid; zaten kleine zwarte bewegende bolletjes op; nog geen 2 mm. groot. En binnen op 1 plant onderaan de stam; leek wel iets van wit stof ofzo; maar bewoog wel; dat kreeg ik niet op mijn camera ingezoomd...
      weet niet of ik we wat aan kan doen en of het nodig is.
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

      Comment


        #4
        Re: witte beestjes

        Kan spint zijn maar ik kan het zo niet beoordelen spint zit onder op je blad als je even kijk met een loep kun je ze duidelijk zien.

        Grtz..

        Comment


          #5
          Re: witte beestjes

          ok, da's een goed pln; ga ik 1 regelen en je hoort van me. thx for the advice. En hoe vindt je ze erbij staan verder met de lampen uit? zie pics bij kweekverslagen.
          Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

          Comment


            #6
            Re: witte beestjes

            heb gekeken met loep; erg kleine geelachtige beestjes; sommige met zwart puntje in het midden. niet overdreven veel beestjes, maar ik heb geen terrarium he !

            klopt het dat de larven ofzo meer wit zijn? en dan de vraag uiteraard; wat kan ik ertegen doen, ze moeten nog een dag of 16 - 20.... alle hulp zeer welkom.

            heb de lv wat omhoog gebracht, daar blijken ze niet zo goed tegen te kunnen las ik hier. Ook wat water onder de bladeren gespoten....
            Last edited by Vito; 4 July 2010, 16:10.
            Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

            Comment


              #7
              Re: witte beestjes

              Ik denk spint een stofzuiger en een panty erover en zo maar een beetje bestrijden niet meer spuiten met troep nu .


              Grtz.

              Comment


                #8
                Re: witte beestjes

                ok, bladeren stofzuigen met panty erover voorzichtig dus.
                Thx
                Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: witte beestjes

                  heb met stofzuiger geprobeerd en panty, maar blijft klungelig zegmaar. is er een foefje voor of gewoon per blad de onderkant stofzuigen en dan met panty eroverheen?
                  Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: witte beestjes

                    Ja veel werk man en het blad wat heel erg is zou ik verwijderen .

                    Grtzz

                    Comment


                      #11
                      Re: witte beestjes

                      Die van die panty kende ik nog niet,
                      Maar idd de laatste weken niet meer spuiten,en regelmatig stofzuigen mocht het spint zijn.
                      op zn kop drogen en je spint zal zich ook daar naar boven bewegen(richtin plafond dus).
                      Kijk even op het forum rond of je foto's herkent van je beestjes,voor de helpenden hier is het lastig oordelen zonder foto.
                      In mijn abc vind je enkele handige links terug met duidelijke foto's.
                      Kijk onder de links spint en onder beestjes,lees ook de reactie's hier wordt ook handige en duidelijke info gegeven.
                      Abc link onderaan mijn post.

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment

                      Bezig...
                      X