Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Kleine spikkels op de bladen, welk huisdier heb ik erbij?
Collapse
X
-
Trips of cycaden maken zulke zuigschade. Helaas is daar niet tegen op de boksen; ze vliegen gewoon weg en komen later weer terug.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Dankjewel LR, het blijken inderdaad cicaden te zijn! Vorig jaar had ik er ook wel een heel klein beetje, maar omdat dat toen grote planten waren viel dit minder op. Bij trips zijn de spikkels meer langwerpig en niet zo in groep, zo blijkt.
Stemma: ze staan inderdaad apart in een serre/tomatenkasje. Maar er kunnen best wel beestjes aan hoor, enkel heb ik het gevoel dat er dit jaar weinig tot geen lieveheersbeestjes zijn. En een graan en maisveld vlakbij de serre helpt ook niet bepaald tegen beestjes hehe.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment