Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm.

    Korting op 420shop
    Hey, ik heb vandaag op men amnesia in buitenkweek, stuk of 5 rare beesten ontdekt op men planten, het leek eerst een soort vliegend insect maar is uiteindelijk een soort worm, weten jullie welk insect dit is, en welke schade ze kunnen aanrichten aan men planten als ze schade aanrichten?

    grtz,
    evel!
    Attached Files

    #2
    Re: vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm

    Dat is en baby lievenheers beestje dus laten zitten ik heb die ook veel gehad dat worden lievenHeersbeestjes

    groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm

      Echt??? dat wist ik niet

      Wat erg doordat ik snel geen reactie heb gehad, en men planten binnen wou zetten, wou ik geen risico lopen en had ik ze allemaal gedood .

      Ik ben een moordenaar, men lievelings beestjes doden...

      Maar ja nu weet ik het voor de rest van men leven, en zal ik er geen meer doden!

      Echt jammer, maar ja niets meer aan te doen

      toch bedankt voor je reactie bella
      x

      grtz evel.

      Comment


        #4
        Re: vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm



        Kenmerken
        De larven lijken van afstand op kleine rupsjes, maar hebben zes kleine loop pootjes aan de voorzijde.
        Larven van veel soorten zijn stekel-achtig behaard en hebben felle gele en rode kleuren.
        De larven van verschillende soorten zien er vaak verschillend uit.
        De pop van een lieveheersbeestje lijkt een beetje op een druppel en is meer bruin van kleu
        r
        Voedsel
        De larven van het lieveheersbeestje eten bladluizen of plantaardig materiaal.
        Dit verschilt per soort.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm

          ach zo , nu weet ik er toch meer over
          tja ik dacht eerst dat het een soort rups of worm was vandaar dat ik geen risico's wilde nemen, en men amnesia staat ook 2weken in bloei, en wou niet graag dat er binnenkort in de vruchten eitjes zitten, waarvan de jongen zich voeden met men weed, zoals ik vorig jaar beetje last van had.

          grtz!

          Comment


            #6
            Re: vriend of vijand? van ver lijkt het een wesp maar het is een soort worm

            Waar baby lieveheersbeestjes zitten zit hoogstwaarschijnlijk zijn voedsel, Bladluis. kijk eens goed naar je planten.
            (als het teminste een bladluisetende soort is aan de rugtekening is het soort te achterhalen)
            Marketing en Webshop expert Woensdag voor ondersteuning en conversie. Het bureau helpt u verder met marketing & websites.

            Grtz
            Last edited by monty; 3 August 2010, 04:53.

            Comment

            Bezig...
            X