<LI id=post_149624 class="postbit postbitim postcontainer">SDC12989.JPGSDC12988.jpgSDC12986.jpgSDC12980.jpgSDC12991.jpg
temp en l.v. is redelijk; keek onder mijn bladeren en kleine witte beestjes weer met 2 zwarte puntjes; lijken ook wel tegen de onderkant van de nerf witte soort eitjes te zitten; bladeren beginnen ook beetje anders te lijken,kijk de foto's.
Ik ga maandag masai van bayer halen en bestel wat roofmijten/wanten.
is echt jammer, plantjes zien er ook niet meer uit. hopen dat ik op tijd ben.
Tot die tijd heb ik iets van een plan;
als de lampen net uitgegaan zijn over de onderkant van de bladeren met een vochtige doek gaan en de dames een beetje vernevelen met water. ik had hier gelezen dat spint niet goed tegen vocht/hoge luchtvochtigheid kan.
Klopt dit of heeft iemand anders een beter tijdelijk plan (2 dagen) tot ik bestrijdingsmiddel haal?
Graag jullie comment / advies want ik ben hier niet zo heel erg blij mee ....
alvast thx.
temp en l.v. is redelijk; keek onder mijn bladeren en kleine witte beestjes weer met 2 zwarte puntjes; lijken ook wel tegen de onderkant van de nerf witte soort eitjes te zitten; bladeren beginnen ook beetje anders te lijken,kijk de foto's.
Ik ga maandag masai van bayer halen en bestel wat roofmijten/wanten.
is echt jammer, plantjes zien er ook niet meer uit. hopen dat ik op tijd ben.
Tot die tijd heb ik iets van een plan;
als de lampen net uitgegaan zijn over de onderkant van de bladeren met een vochtige doek gaan en de dames een beetje vernevelen met water. ik had hier gelezen dat spint niet goed tegen vocht/hoge luchtvochtigheid kan.
Klopt dit of heeft iemand anders een beter tijdelijk plan (2 dagen) tot ik bestrijdingsmiddel haal?
Graag jullie comment / advies want ik ben hier niet zo heel erg blij mee ....
alvast thx.
Comment