Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Gele vlekken (gaatjes)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele vlekken (gaatjes)

    Korting op 420shop
    Heb 2 maanden geleden een rupsaanval op mijn planten gehad maar ondertussen heeft de plant zich hersteld en heb ik ze allemaal weggedaan, blaadje plooide toe en plakte tegen een ander en liet ook soortgelijke vlekken achter.

    Maar sinds 2 weken geleden zijn de volgende vlekjes verschenen, iemand een idee wat t kan zijn?
    thx
    Attached Files

    #2
    Voor spint zijn de spots te groot denk ik. Ook trips schade is volgens mij wat fijner... Wellicht zijn de rupsen terug?? Ik ken de gaatjes alleen van wantsen, maar die witte vlekjes horen daar juist weer niet bij... kortom... ik vermoed beestjes maar heb geen idee welke...

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
      Voor spint zijn de spots te groot denk ik. Ook trips schade is volgens mij wat fijner... Wellicht zijn de rupsen terug?? Ik ken de gaatjes alleen van wantsen, maar die witte vlekjes horen daar juist weer niet bij... kortom... ik vermoed beestjes maar heb geen idee welke...
      Heb het opgezocht in vorige posts en het lijkt op wantsenvraat, zal morgen iets gaan halen nu ze nog volop aan t groeien zijn en hopen dat ze wegblijven, Rare is dat er een royal haze auto naast staat en die heeft gewoon niks!
      Attached Files

      Comment


        #4
        Als het wantsen zijn... ?... zou ik er persoonlijk niets aan doen. Ik ken iemand die ze elk jaar heeft en die planten hebben er schijnbaar weinig last van. Wantsen vliegen aan en vliegen weer weg als ze vol zitten, dus bestrijden lijkt me eerlijk gezegd erg lastig. Ze zijn wel kieskeurig bij je, dat is grappig.

        Comment


          #5
          Last edited by QnQ; 4 July 2018, 09:52.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ik laat ze hier lekker zitten. Als ze 't voor elkaar krijgen om mijn planten om zeep te helpen, dan krijgen ze een medaille.
            Sinds dit jaar hebben we zelfs vuurwantsen in de tuin. Nog nooit eerder gehad!


            Die zuigen dus mijn boompjes en struiken leeg, maar ook kwalijke insecten en soortgenoten. Dubbele werking!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • belladonna
              belladonna commented
              Editing a comment
              Hier stikt het al 2 maanden van de vuurwantsen gelukkig aan voor kant van mijn huis achter niks
          Bezig...
          X