Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Kleine beestjes op mijn plant
Collapse
X
-
Op foto 1 denk ik luizen en eitjes van iets te zien en op foto 2 witte vlieg .
Doordat ze buiten hebben gestaan heb je nu last van beestjes beter had je gewoon binnen gegroeid
Binnen zijn geen natuurlijke vijanden die de eitjes of de beestjes opeten zou zeggen gooi maar weer naar buiten nu spuiten met die toppen erin is ook niks
Probeer af te bloeien door te verduisteren misschien word er buiten nog wat opgegeten en kan je nog iets oogsten.
succes
Comment
-
Lol...ja dat was niet zo handig om ze eerst buiten te zetten, en daarna binnen in je tent.
Als je klaar bent mag je nu je hele tent gaan schoonmaken, en alles wat erin zit, anders blijf je de komende kweken beestjes houden in je tent.
Foto 1 100miljoen luizen.
Foto 2 een spinnetje denk ik ? (geen spint) en een luis of een luizen-ei ofzo
Foto 3 een topje dat nog een week of 3-4-5 moet bloeien.
Yeah, rap naar buiten doen, en niet meer naar binnen.
Je zult wel moeten verduisteren ja, want ze bloeien al.
Comment
-
Ik weet alleen niet dat buiten zetten zal helpen heb hier een overdekt terras dus geen zonlicht die op me plantjes kan komen en zullen er wel beestjes bij komen die die bladluizen op eet
En als ik nu larven van lieveheersbeestje koop en op me planten zet? Dan zouden die die luizen toch op eten? En voor die witte vlieg weet ik het nog nietLast edited by Teddybear; 8 July 2018, 14:45.
-
Comment