Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Kleine witte larfjes op de bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine witte larfjes op de bladeren

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    #2
    Trips larven denk ik.?

    Comment


      #3
      Yeah, thrips heaven. Sudoma gaat door voor de wasmachine.

      Als je deze ziet, dan lopen er ook al een stuk of 1000 volwassen thrips op je plant.

      Als je over 3 weken gaat oogsten zou ik er niks meer aan doen.
      Zeker niks op spuiten.
      Last edited by QnQ; 20 November 2018, 08:18.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          kuuuuttt !!

          mja ik heb preventief de laatste week van de groei en de eerste 2 weken van de bloei preventief met neem olie gespoten, maar dit heeft blijkbaar niet geholpen dan
          denken jullie dat het nog zin heeft om roofmijt / roofwants er op te gooien ? of gewoon laten doen oogsten?
          en kan ik deze dames nog roken na het drogen ? blijven ze erop zitten als ik uiteindelijk oogst ?

          gvd kut beestjes xD

          alvast bedankt voor jullie reacties !
          Last edited by ObiTo; 20 November 2018, 13:41.

          Comment


            #6
            Met nog 3 weken te gaan zou ik niks meer doen. De volgende ronde weer preventief neem spuiten en eventueel roofwantsen uitzetten. Ligt er ook aan hoeveel planten je zet, als je 1 plant hebt loont het zich niet want die roofwantsen zijn prijzig.

            Vanaf wanneer ben je de bloei gaan tellen ? Als je hebt geteld vanaf het omzetten van de lamp naar 12/12 dan mag je er rustig 2 weken vanaf trekken, dan moet je dus nog 5 weken. Je telt bloei vanaf dat er pruikjes zijn gevormd.

            Zie je ook schadebeeld aan de plant ? Grijze vlekken zijn typerend, lijkt op slakkenslijm.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              ja ik ben de bloei gaan tellen vanaf ik de lamp heb omgedraaid naar 12/12
              ik had vrijwel de eerste volgende dagen gelijk bloeiharen en de '2'de week kleine topjes dus miss inderdaad minstens een weekje aftrekken .
              ik heb gisteren avond toen de lamp aan was grondig gezocht naar de slijmbanen maar nog geen gevonden .
              Dus jullie opteren om dit gewoon uit te zingen en dan alles preventief te doen naar de volgende ronde toe ?
              zolang dit niet uit de hand loopt is dit nog gewoon rookbaar ?

              ik heb echt veel tijd erin gestoken en moeite gedaan om mijn eerste ronde zo goed mogelijk te laten verlopen ik zou echt balen als ik dit niet meer rookbaar is .
              maar ik beschouw jullie als de experts dus ik wacht jullie mening af !

              alvast bedankt !

              Comment


                #8
                Je kunt het nog wel roken, als je maar niet nog met rotzooi gaat spuiten.

                Voor de volgende ronde in gedachten houden dat er Thrips zitten en deze vanaf het begin bestrijden.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #9
                  jij bent super bedankt voor de reacties !!

                  hopen dat ik niet te veel beestjes rook dan xD

                  Comment


                    #10
                    Genjutsu. It's not even there..


                    Laat de lieveheersbeestjes erop los, die weten er wel raad mee.
                    DSC_0299.JPG
                    R.I.P Betty (2016-2016)
                    Ad usum proprium!

                    Comment


                    • ObiTo
                      ObiTo commented
                      Editing a comment
                      so yu tokoda ? nande datte bayo !!!!


                      xD XD sorry me effe laten gaan ! ja ik heb er wat roofwantsen erop gegooid !

                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Wakattebayo!!!
                      Hehehe ik herkende de naam direct. Heb er zwaar van genoten al die jaren. De nieuwe vind ik minder btw.
                      Roofwantsen zijn net zo goed! Ik had ook gewoon kunnen zeggen van laat anders Shino Aburame een dagje in de tent staan Succes!
                      Last edited by ganjagast; 23 November 2018, 16:00. Reden: een extra uitroepteken
                  Bezig...
                  X