Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Spint

    ja en lees nou is even goed kweker wat staat er voor die zin...

    Comment


      #32
      Re: Spint

      wat kan je het beste doen tegen spint lieveheerstbeestjes op je plant zetten of bestreiden met een middel???

      Comment


        #33
        Re: Spint

        ik heb ook weer last van spint en dat terwijl ik nog 2 weken moest en kom er nu niet meer vanaf gelukkig zijn het maar drie plantjes die ik heb staan in me kast mijn oplossing is nu al knippen en dan maar kleine butjes knippen spiritus en zeepsop werkt niet meer heb ze al drie keer behandelt dit werkt naar mijn ervaring alleen als je ze net konstateert en nog niet heel je planten vol zitten

        Comment


          #34
          Re: Spint

          goed stofzuigen..........
          zie foto...... en heb nog ergens 2 leuke filmpjes staan
          Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:42.
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #35
            Re: Spint

            ik krijg mijn spint ook bijna niet weg
            met periodes zijn ze we en dan zie ik aan de bladeren dat ze dan terug komen
            behandel ze steeds met brimex uit de groeishop
            ik denk dat ze nu restant geworden zijn tegen brimex zou die kunnen ????????????

            Comment


              #36
              Re: Spint



              En om antwoord te geven, ja, het zou heel goed kunnen dat ze resistent zijn.

              Comment


                #37
                Re: Spint

                Ik heb bij het knippen gemerkt dat er spint op de plantjes zitten, niet veel maar toch . Dan heb ik de toppen gestofzuigd , heel voorzichtig maar nauwkeurig, tot er nergens nog iets van spint te zien was.

                Nu heb ik gezien dat ,na 8 dagen drogen de kleinste toppen onder de "spinnenwebben" zitten. Ook enkele grotere toppen hebben er last van.

                Ik heb er nu alles afgeblazen, met de stofzuiger durf ik niet meer en alles in een zak gestoken.

                Hopelijk is alle spint weg en is de weed nog rookbaar ?

                Heeft er iemand al zoiets meegemaakt of heeft er iemand een beter idee zodat me weed niet verspint ?

                Comment


                  #38
                  Re: Spint

                  Ik weet het niet maar ik heb kleine staafvormige beestjes rondlopen op mijn blad.
                  Ze laten een lichte slijmerige laag achter langs de rand van de bladeren.
                  Wat zou dit kunnen zijn?

                  Comment


                    #39
                    Re: Spint

                    Ik heb zelf 1,5 week geleden roofmijt uitgezet maar helaas zonder resultaat tot nu toe...
                    Ik heb ze nu net de eerste behandeling Plant Vitality Plus gegeven, hopen dat dit meer effect heeft!

                    Comment


                      #40
                      Re: Spint

                      Soms heb je geen problemen en dan komen ze allemaal tegelijk, zucht. Spint geconstateerd. Een week geleden was er nog praktisch niks te zien, nu zaten 3-4 planten al goed vol met die kleine rotzakjes. Kheb ze daarstraks behandeld met masai, hopelijk komt dat goed want je mag het maar 1 keer gebruiken. Ik heb nog dik 7 weken te gaan, dus ik koos voor de harde aanpak ipv roofmijten. Ook omdat ik hier las dat dat niet altijd werkt. Masai stond ook op de site van de growshop.
                      Kga vanaf nu men ruimte toch vochtiger proberen houden.

                      Comment


                        #41
                        Re: Spint

                        Na 2 uur waren de plantjes al terug opgedroogd en de spint verdelgd. Khoop dat ze nu wegblijven.

                        Comment


                          #42
                          Re: Spint

                          Ff een linkje voor de geinteresseerden: http://www.spidermitecontrol.com/index.html

                          Comment

                          Bezig...
                          X