3 weken geleden heb ik mijn eerste 4 plantjes (autoflowers) laten ontkiemen en dat is vrij goed gelukt
ik heb spongepotjes gebruikt en ze 3 dagen na t ontkiemen in een grote pot gezet
1tje bleef wat achter maar die is nu ook goed op gang
alles leek goed te gaan tot vandaag
zoals de meeste beginners ( denk ik) bekijk ik mijn plantjes wel 10 keer per dag
en nu zag ik plots kleine witte stippen op mijn blaadjes
na weer half internet afgestruind te hebben stel ik me de vraag
Is dit Meeldauw??
Ook zie ik dat mijn plantjes redelijk licht groen zijn. iemand een tip of maak ik me te druk
Ze hebben tot gisteren wortelstimulator gekregen en ik heb nu ook plagron grow en bloom in huis ,
verder krijgen ze kraantjes water
Ja k weet het , k heb het hier net ergens gelezen .. niet goed ivm ph en zo , maar ik heb geen regenwater enkel een grondwaterput
Ik dacht dat ik me zo goed had ingelezen , maar nu komen de twijfels echt wel
(ps ; het gaas erover is voor mijn 5 4-voeters, Mijn katten mogen alles , maar van mijn plantjes moeten ze blijven)
Hopelijk kan/wil iemand me helpen en nog ne fijne relaxte zondag
ik heb spongepotjes gebruikt en ze 3 dagen na t ontkiemen in een grote pot gezet
1tje bleef wat achter maar die is nu ook goed op gang
alles leek goed te gaan tot vandaag
zoals de meeste beginners ( denk ik) bekijk ik mijn plantjes wel 10 keer per dag
en nu zag ik plots kleine witte stippen op mijn blaadjes
na weer half internet afgestruind te hebben stel ik me de vraag
Is dit Meeldauw??
Ook zie ik dat mijn plantjes redelijk licht groen zijn. iemand een tip of maak ik me te druk
Ze hebben tot gisteren wortelstimulator gekregen en ik heb nu ook plagron grow en bloom in huis ,
verder krijgen ze kraantjes water
Ja k weet het , k heb het hier net ergens gelezen .. niet goed ivm ph en zo , maar ik heb geen regenwater enkel een grondwaterput
Ik dacht dat ik me zo goed had ingelezen , maar nu komen de twijfels echt wel
(ps ; het gaas erover is voor mijn 5 4-voeters, Mijn katten mogen alles , maar van mijn plantjes moeten ze blijven)
Hopelijk kan/wil iemand me helpen en nog ne fijne relaxte zondag
Comment