Ik heb in me tentje vliegende springende kleine beestjes die steeds meer worden lijkt wel.... is er een SPECIEFIEKE of een bekende bestrijdmiddel? Alleen het naam zal genoeg zijn ik heb niet echt informatie kunnen vinden over een specifiek product of methode wat gebruikt wordt... pls inform
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Vliegen springende beestjes in me tent
Collapse
X
-
This easy picture guide will help you quickly diagnose your sick plants. Learn how to get rid of the most common marijuana pests!
Heel vaak uw plant inspuiten met neem olie+ groene zeep. MAAR, niet altijd, kijk eens op de site die ik u heb gegeven, en anders kan je het hier ook wel ergens vinden.
Ik weet niet direct wat die springende beestjes zijn :p welk kleur hebben ze? hoe groot? etcApollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
-
Misschien is het ook nog wel zo aardig jezelf eerst voor te stellen?
Dat doe je op: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...r-introduction
Comment
-
Comment
-
Eetlepel op het oppervlak van je grond verdelen. Ziet eruit als kalk. Zijn oeroude vermalen skeletten. De kriebelbeestjes vinden dat uiterst onaangenaam. Beetje zoals een ballenbad met scheermesjes voor een mens. Niet inademen of in de ogen wrijven.
Eventueel calcium tekort is ook meteen opgelost.
-
Hoe gebruik je Aaltjes of roofmijten?
-
Je besteld dat en aaltjes los je op in water en geef je zo mee met het water. Mijten krijg je in een soort kruidenstrooier en dat strooi je als korreltjes over de planten en de grond.
Aaltjes zijn vraatzuchtige wormpjes die VRMlarfjes opeten onder de grond.
Roofmijten of wantsen zijn een soort mini Predators, boven en ondergronds in de bovenlaag, die moorden zowat alles uit en dan elkaar.
-
Comment