Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
spint in me stekken
Collapse
X
-
Re: spint in me stekken
Een goed product is plant activity plus van b.a.c ik geloof dat dat biologisch is. Heb er tot nu toe redelijke resultaten mee behaald. Of masai van bayer kan ook...mischien een idee om horengaas voor je inlaat te spannen en ge hokje eens goed te desinfecteren, de wanden met detol. Spint krijg je helaas tegenwordig al meteen mee bij de kleintjes.
Comment
-
Dat je beter af bent mt zaad dat klopt, maar hij tikte dat het stekjes waren vandaar, en ja niet spuiten blijft er enkel zwavelverdamper of de geinfecteerde planten die er het ergst aan toe zijn stofzuigen. zodat de het spinnenrag eruit gezogen is. Ik denk dat er heel veel voor de spuitoptie gaan spint is ook beter te hanteren bij kleinschalige kweekjes. Zo ook het uitzetten van natuurlijke vijanden dat zal vast werken bij en tentje of enkelle planten, maar in de praktijk hoor ik er niet veel goeds over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Horticus View PostEen goed product is plant activity plus van b.a.c ik geloof dat dat biologisch is. Heb er tot nu toe redelijke resultaten mee behaald. Of masai van bayer kan ook...mischien een idee om horengaas voor je inlaat te spannen en ge hokje eens goed te desinfecteren, de wanden met detol. Spint krijg je helaas tegenwordig al meteen mee bij de kleintjes.
grtz
Comment
-
GGGRRR ik krijg het van da spuiten en al dieje chemischen brol...
Koop jezelf een doos lieveheersbeestjes of larven ervan...
voor 10 euro koop je dr in je tuincetrum een speciaal huisje voor...
200 lieveheersbeesjes.... kwil nog is een bladluis zien dan Run forest run dan toch ze
en je weed ruikt en SMAAKT lekker zoals ie hoord... en zelf loop je op je 40e niet al piepend de trap op van kapotte chemische longen...
Comment
-
hey ik heb er ook last ervan gehad zat ook in mijn stekken of is met het warme oosten wind
meegekomen je houdt het rond deze tijd toch bijna niet meer tegen
ik ben via via ergens gekomen en ik vindt het een top middel
een maal in de 3de week preventief overal goed spuiten lampen uit
zit nu in mijn laaste week en geen spint meer gezien
ik hou het bij deze Palm Animal 5
Samengesteld om in hoofdzaak het planten of bomen blad te stimuleren en verdrijft daarnaast alle natuurlijke vijanden zoals:
* Spint, Trips, Fruitvlieg, Bladluis
De inhoud is biologisch afbreekbaar dus heeft geen negatieve uitwerking op plant, boom of bodem
mijn ervaring is dat ik er zeer te vreden er over ben
Comment
-
bah spint problemen, gelijk weggooien die stekken, is alleen maar gezeik je hele kweek en als het echt niet mee zit je kweek erna ook. die beestjes vermenigvuldigen zich zo snel ik heb de vorige kweek ook spint mee gekregen van de stekken boer. in bayer masai dompelen, 4 dagen erna zie ik weer spinnenwebben. bayer masai spuiten, weekje later weer die kut beesten. uiteindelijk gif gekregen van de growshop, erop gespoten, en wat denk je, ze zijn imuum!. in week 3 heb ik alles om gehakt, nieuwe aarde gehaald, alles schoon gemaakt (2 x alles schoonmaken). ben nu van die kut beesten af en heb net een leuke oogst gehad.
ik heb mijn eerste kweek spint gehad, maar dat was niks vergelijken met spint, wat zijn dat kut beestjes zeg!
Comment
Comment