Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Gek wit beestje
Collapse
X
-
Re: Gek wit beestje
buiten vale :d
---------- Post added at 23:07 ---------- Previous post was at 23:06 ----------
cplifj, was denk ik groter als trips, toch 2mm groot ofzo, terwijl spint niet groter is dan 1mm (staat op het forum dacht ik)Last edited by WhiteWidow88; 22 May 2012, 23:13.
Comment
-
Alles wat buiten zit wordt gereguleerd door de natuur, vijanden van je plaagbeesten zijn er dan ook aanwezig .
Je kunt vergif spuiten wat je wilt, maar bij trips (als het trips is) kun je het vergeten. Zie de topics op het forum er maar op na, die jaag je niet zo maar weg....
Ik ben sowieso geen voorstander van insecticides, laat nog liever m'n plant opvreten dan dat ik een gif vergeven plant oprook, maar da's mijn idee.
Comment
-
Dit is trips.
had er vorig jaar ook last van, taai beestje.
ik raad 'admire' van bayer aan, moest de behandeling wel 2 keer doen maar was t enige dat hielp.
middelen om te besproeien helpen niet omdat deze kleine beestjes op plekken wegkruipen waar de vloeistof niet bijkan.
admire bij het water in de gieter werkte goed.maar ze planten zich als gekken voort dus als je er 1 ziet zijn er al veel meer (controleer de bladeren aan de onderzijde, hier zitten ze vaak langs de nerven)
ik wens je er succes mee, mvg uniq
Comment
Comment