Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
foute boel... spint
Collapse
X
-
Re: foute boel... spint
nu een paar dagen na de behandeling is te merken dat het wel gewerkt heeft... Alleen krijg ik het idee dat het niet zo geweldig voor de toppen is geweest... de witte "haren" vd bloem zijn bruinachtig en zien er een beetje "verschroeit" uit... ben benieuwd of dit nog bij gaat trekken en de bloei zich hervat...
20140206_101336.jpg
20140206_101341.jpg
Comment
-
ow.. thanks man ! die bruine zooi zat me toch niet helemaal lekker... was al aan het denken .. zal dat die olie zijn die enkele dagen nodig heeft om op te lossen.. we gaan gewoon door knallen dus ! ... dit weekend ga ik alsnog masai halen, en de boel nogmaals behandelen..
wordt vervolgt....
Comment
-
Hier staan nog genoeg links voor masai ..
Bekijk het grootste assortiment tuinartikelen Bayer Masaï Bestrijding ❎ De beste merken ❎ Aanbiedingen op alles voor jouw tuin ❎ beslist.nl
bij "happytuin.nl" staat overigens een levertijd van 1 a 2 dagen vermeld..
Comment
-
Nou.. na alle problemen is het boeltje (op wat brandwonden na) nog aardig gered... toch weer een netje vol... maandag 5 weken bloei, dus ze hebben het nog maar ff vol te houden.. Er is gelukkig geen beestje meer te zien... dus het spulletje heeft wel geholpen... ondertussen houd ik het hok drijfnat, en er staat knoflookwater te meuren...
20140214_225034.jpg
20140214_225050.jpg
Comment
-
Als je geen nieuwe aantasting ziet, zou ik nu zo langzamerhand wel aan de LV gaan denken hoor.
Je moet zelf natuurlijk beslissen, maar toprot en andere schimmels houden ook erg van een verhoogde LV.
Ik ben blij te horen dat jouw vrij lichte middel een goed resultaat heeft geboekt.
Succes.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
Comment