Beste, twee dagen geleden zag ik dat een van mijn drie planten een rare witte aantasting had op een van haar nieuwe kleinere bladeren. Toen ik vandaag ging checken zag ik dat het was overgesprongen op een andere plant en dat het zich aan het verspreiden is. Ik dacht meteen aan spint en heb ik besloten om foto's ervan te maken en de aangetaste bladeren te verwijderen.
Nu ik het forum lees twijfel ik wel of dit spint is.
Ik heb btw vandaag een helse plaag van mineervliegjes coconnen verwijderd onder mijn bladeren. Het waren zeker 30 coconnen. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft. Ook kwam ik af en toe een enkele luis tegen, maar dit zal het waarschijnlijk niet veroorzaken. Ik heb de plantjes compleet gecontroleerd en alle coconnen weggehaald, ook zijn ze ingespoten tegen luis.
Maar wat is deze witte aantasting en is het verholpen door de aangetaste bladeren te verwijderen?
Thx
Nu ik het forum lees twijfel ik wel of dit spint is.
Ik heb btw vandaag een helse plaag van mineervliegjes coconnen verwijderd onder mijn bladeren. Het waren zeker 30 coconnen. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft. Ook kwam ik af en toe een enkele luis tegen, maar dit zal het waarschijnlijk niet veroorzaken. Ik heb de plantjes compleet gecontroleerd en alle coconnen weggehaald, ook zijn ze ingespoten tegen luis.
Maar wat is deze witte aantasting en is het verholpen door de aangetaste bladeren te verwijderen?
Thx
Comment